// دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷

تریلر گیم پلی بازی My Friend Pedro منتشر شد [PAX West 2018]

ویدیو جدیدی از گیم پلی بازی My Friend Pedro در جریان نمایشگاه PAX West 2018 منتشر شد که شیوه‌های مختلف کشتن دشمنان را نشان می‌دهد.

بازی My Freind Pedro یکی از آثار اکشن و سرعتی است که در رویداد PAX West 2018 به نمایش گذاشته شد. در این راستا سازندگان ویدیو گیم‌پلی این بازی دوبعدی و شوتر را در جریان این نمایشگاه منتشر کردند که در آن می‌توانید شیوه‌های مختلف کشته شدن دشمنان را مشاهده کنید.

بازی My Friend Pedro در مورد رابطه کاری یک مرد با یک «موز دانشمند» است که قصد دارد با روش‌های بسیار حرفه‌ای دشمنان خود را از بین ببرد. در جریان بازی شما می‌توانید تنها با شلیک کردن دشمنان خود را بکشید، اما برخی آیتم‌ها در مراحل بازی گنجانده شده است که با استفاده از آنها می‌توان با روش‌های جذاب به مبارزه با دشمنان رفت. به طور مثال، شلیک کردن به سمت ماهی‌تابه به شما اجازه می‌دهد که در زاویه‌های مختلف تیر خود را هدایت کنید تا از این راه دشمنانی را که در محدوده هدف‌گیری شما قرار ندارند از بین ببرید. البته در آن سو اگر در حال کشتن دشمنان چاقویی زیر پای کاراکتر خود دیدید می‌توانید آن را به سمت دشمنان خود شوت کنید و آنها را غافل‌گیر کنید. گفتنی است که بازی با توجه به مهارت‌ها و روش بازی به شما امتیاز می‌دهد و کاربران باید توجه داشته باشند که روند تکراری، امتیاز زیادی برای آنها به همراه نخواهد داشت.

در قسمت‌های دیگری از ویدیو گیم‌پلی بازی My Friend Pedro می‌توانیم به صحنه‌های موتورسواری نگاهی بیندازیم. گویا صحنه‌های موتورسواری و تعقیب و گریز به عنوان مرحله Bonus در نسخه دموی این بازی جای گرفته است.

بازی My Friend Pedro برای عرضه در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه‌ریزی شده است و به دست کاربران پی سی و نینتندو سوییچ می‌رسد. در ادامه می‌توانید ویدیو ۱۴ دقیقه‌ای گیم پلی این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

 نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده