نویسنده: علی ولی خانی
// دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

حالت جدید بازی Fortnite با نام Getaway طی یک استریم معرفی شد

حالت جدید Fortnite به زودی به این بازی اضافه خواهد شد.

آپدیت بزرگ بعدی بازی Fortnite، رویداد تازه‌ای با نام High Stakes را به این بازی اضافه خواهد کرد. این رویداد شامل یک لباس، چهار ماسک و حالتی با زمان محدود به نام Getaway خواهد بود. این لباس و چهار ماسک را می‌توانید در تصویر زیر ببینید. شرکت Epic Games برای اولین بار این حالت بازی را در استریم مراسم PAX West روی سایت Twitch به نمایش گذاشت. پیش‌تر پستی در صفحه‌ی توییتر رسمی Fortnite در این رابطه به شرح زیر منتشر شده بود:

fortnite high stakes

Fortnite

FortniteGame@

طی استریم دیشب در مراسم PAX، شما لباس Wild Card را که مختص رویداد HighStakes# است مشاهده کردید. امشب ساعت شش به وقت اقیانوس آرام به twitch.tv/fortnite بروید تا رونمایی از گیم پلی حالت Getaway را که برای زمان محدودی در دسترس خواهد بود تماشا کنید.

رویداد Highstakes فورتنایت شامل چندین چالش و ماموریت نیز خواهد بود که شما با به انجام رساندن آن‌ها می‌توانید پوسته‌ی Wild Card را به دست آورید. در استریم پخش شده علاوه بر حالت جدید Getaway، از چند پوسته و سلاحی با نام Grappler رونمایی شد که برای تاب خوردن بین ساختمان‌ها و جابه‌جا شدن سریع بازیکنان کاربرد دارد.

طبق ویدیوی منتشر شده، در حالت Getaway چهار صندوق در چهار نقطه از نقشه قرار می‌گیرد و چهار بازیکن در قالب یک تیم باید با همکاری یکدیگر به سراغ آن‌ها بروند، آیتم درون هرکدام را که یک جواهر به شکل لاما است به چنگ بیاورند و سپس بدون اینکه جان‌شان را در بازی از دست دهند به نقطه‌ای مشخص شده پا بگذارند. در همین حال، هر تیم در راه انجام این ماموریت ناچار است با دیگر تیم‌های حاضر در بازی به رقابت و نبرد بپردازد.

در دیگر اخبار بازی فورتنایت، شرکت اپیک گیمز پوسته‌ها و چتر نجات زیبا و جدیدی با حال و هوای دهه‌ی هشتاد آمریکا تحت عنوان Flower Power را به بازی اضافه کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده