// دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۴

جدیدترین ویدیو بازی Mega Man 11 کاراکتر Impact Man را نشان می‌دهد

کمپانی کپکام با انتشار ویدیویی جدید، از دشمن جدید مگامن با نام Impact Man در بازی Mega Man 11 رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی کمپانی کپکام (Capcom) با انتشار تریلری از یکی از دشمنان بازی Mega Man 11 با نام Impact Man رونمایی کرد. برخلاف دشمنانی که در تریلر‌های پیشین دیده بودیم، این کاراکتر به دست‌های دریل مانند مجهز شده است. سازندگان در توضیحات رسمی این کاراکتر نوشتند:

یک ربات متخصص که دوست دارد وظایف کاری خود را هر چه زودتر تمام کند. تنها تمرکز Impact Man بر این است که مگامن را به زمین میخکوب کند... برای همیشه!

در کنار ویدیو جدید کاراکتر ایمپکت مَن سازندگان در کمپانی کپکام اطلاعاتی نیز از تجهیزات و مرحله آن منتشر کردند. مرحله‌ای که این کاراکتر در آن حضور دارد به موانع برقی و خطرناک مجهز شده است. موشک‌های دنبال کننده و ریزش سنگ در معدن، از دیگر مواردی است که در این مرحله باید از آن‌ها دوری کنید. در جریان این مرحله با باس فرعی یا به اصطلاح Mini Boss با نام Pickman Digger مواجه می‌شوید. گفتنی است که کاراکتر یاد شده پیش‌تر در تریلر‌های پیشین دیده بودیم که این بار مگامن از تجهیزات Robot Masters برای نابود کردن آن استفاده کرده است.

آیتم‌هایی با نام E Tanks و Beat Calls در بازی مگامن 11 گنجانده شده است  که در جریان هر مرحله به کمک بازیکنان می‌آید. آیتم‌های ‌Beat Calls پرنده دوست داشتنی مگامن است و در صورتی که شما از سطوح سقوط کنید به کمک شما می‌آید و جان شما را نجات می‌دهد.

Impact Man در نبردی که با مگامن خواهد داشت روی قابلیت Power Gear تکیه خواهد کرد. وی با فعال کردن این توانایی می‌تواند در مقابل تیر‌های مگامن ضدضربه بشود. همانند همیشه شکست دادن این دشمن به شما اجازه می‌دهد که به سلاح‌ها و قابلیت‌های وی دست پیدا کنید. Pile Driver به مگامن اجازه می‌دهد که با دست‌های دریل مانند به سمت دشمنان یورش کنید و آنها را از بین ببرید.

بازی Megaman 11 در تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهر ماه) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی مگامن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر از طرفداران مگامن هستید و قصد خریداری کردن نسخه جدید آن را دارید پیش از آن می‌توانید با مجموعه بازی‌های مگامن X که در باندل Megaman X Legacy Collection سفری به نسخه‌های قدیمی داشته باشید. این مجموعه در زومجی توانست نمره ۸.۵ را دریافت کند. در ادامه می‌توانید به خلاصه‌ای از قسمت نقد و بررسی آن نگاهی بیندازید.

با اینکه مجموعه اصلی مگامن در این مجموعه قرار نگرفته است، اما باز هم Mega Man X Legacy Collection 1 + 2 می‌تواند شما را برای ساعت‌ها سرگرم کند و طرفداران قدیمی این سری را با محتویاتی روبه‌رو کند که همیشه تمایل داشتند آنها را یکجا در اختیار داشته باشند. بخش موسیقی، قسمت موزه و حالت چالشی، شما را به دوران قدیمی بازی‌ها می‌برند تا باری دیگر از برخی از بهترین نسخه‌های مگامن لذت ببرید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده