نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

تریلر گیم‌ پلی بازی Shadows: Awakening منتشر شد

به‌تازگی، تریلری جذاب از گیم‌پلی بازی نقش‌آفرینی Shadows: Awakening منتشر شده است.

Shadows: Awakening یک اثر نقش‌ آفرینی ایزومتریک با نبردهای بی‌وقفه است. در این اثر به جای انتخاب کردن یک قهرمان، در نقش موجودی به نام Devourer ظاهر خواهید شد، Devourer اهریمنی از قلمروی سایه‌ها است که روح‌ها را همچون غذایی شیرین می‌بلعد. در طول این ماجراجویی، شما همواره در حال سفر بین دو دنیای موازی، قلمروی سایه‌ها و قلمروی فناپذیران خواهید بود. به جای اینکه برای همراه کردن یک کاراکتر آن را به جمع خود اضافه کنید، روح آن‌ها را می‌بلعید  و آنان را نزد خودتان نگهداری می‌کنید؛ این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا از قدرت‌ها و مهارت‌های (skillsets) مختلفی بهره‌مند شوید. در ابتدا باید یکی از سه روح را برای خدمت کردن به کاراکتر اصلی خودتان انتخاب کنید اما بلعیدن و اضافه کردن مابقی روح‌ها به جمع آن‌ها اختیاری خواهد بود. انتظار می‌رود که حدود ۲۰ ساعت زمان برای به پایان رساندن این بازی نیاز باشد اما برای بازیکنانی که بخواهند تمامی ماموریت‌ها و جزئیات بازی را کامل کنند این زمان به چیزی حدود ۶۰ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد.

یاران خود را متحد کنید، قهرمانان قدرتمند را تحت کنترل خود درآورید و از مهارت‌های آن‌ها در راستای اهدافتان استفاده کنید. در این میان، سوال اینجا است که قدرت واقعی در دستان چه کسی است؟ اهریمن؟ یا روح‌های بلعیده شده توسط او؟ تصمیم نهایی در دستان شما است. تصمیمی که در نهایت به نجات دنیا از خطری بزرگ و یا تبدیل آن به فاجعه‌ای نابودگر ختم خواهد شد.

بازی Shadows: Awakening در تاریخ ۴ سپتامبر (برابر با ۱۳ شهریور) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌ا ستیشن4 و ایکس ‌باکس وان منتشر خواهد شد. استودیو‌های Games Farm و Kalypso Media به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار این بازی را بر عهده داشته‌اند.

در ادامه شما همراهان زومجی را به تماشای تریلر و تصاویر منتشر‌شده از محیط بازی Shadows: Awakening دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده