نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵

پوستر رسمی سریال Titans منتشر شد

از آنجایی که زمان زیادی تا آغاز پخش سریال تایتان‌ها (Titans) باقی نمانده، کمپانی برادران وارنر اولین پوستر رسمی این مجموعه تلویزیونی دنیای دی سی را منتشر کرد.

در حال حاضر، ما تنها دو هفته با پخش رسمی اولین قسمت از سریال Titans (تایتان‌ها) در سرویس استریم دنیای دی سی فاصله داریم. از طرف دیگر، مسئولان این سرویس استریم قصد دارند هفته‌ی آینده، اولین قسمت از این مجموعه را در مراسم کامیک کان شهر نیویورک به نمایش بگذارند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر به‌تازگی اولین پوستر رسمی این مجموعه تلویزیونی را منتشر کرد. در این پوستر منتشر شده، ما شاهد حضور چهار شخصیت اصلی آن یعنی دیک گریسون (با بازی برنتون توایتز)، ریون (با بازی تیگن کرافت)، استار فایر (با بازی آنا دیوپ) و بیست بوی (با بازی رایان پاتر) هستیم.

پوستر منتشر شده از سریال تایتان‌ها:

Titans

همانطور که تصویر مشاهده می‌کنید، چهار شخصیت داستان در حالت‌های مبارزه‌ای خود ایستاده‌اند. هر کدام از این شخصیت‌ها، دودی خاص با رنگ مخصوص به خودشان را دارند که در اطرافشان پراکنده شده است. در بالای این پوستر منتشر شده، لوگوی مخصوص سریال تایتان‌ها قرار دارند. با توجه به شکل و رنگی که به این لوگو داده شده، کاملا می‌توان به تاریک بودن این مجموعه تلویزیونی پی برد. با اینکه این شخصیت‌ها به طور معمول به عنوان یک سری نوجوان در کتاب‌های کمیک به تصویر کشیده شدند، می‌توان گفت که این نوع از تجسم داستان آنها، بیشتر از هر چیزی سبک بزرگسالانه در خود دارد؛ سبکی که حتی در صحنه‌های منتشر شده در تریلر ابتدایی مجموعه هم کاملا مشخص بود.

طرفدارانی که فرصت این را دارند تا در مراسم کامیک کان شهر نیویورک حضور داشته باشند، می‌توانند یک هفته زودتر از دیگر طرفداران، اولین قسمت مجموعه تلویزیونی مورد انتظارشان را در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر ۱۳۹۷) در این مراسم تماشا کنند. اولین قسمت از این سریال در حالی پخش می‌شود که چهار بازیگر اصلی این مجموعه تلویزیونی که در بالا به آنها اشاره شد، در پنل مخصوص حضور دارند. علاوه بر آن‌ها، مینکا کلی، آلن ریچسون و تهیه کنندگان اجرایی سریال هم در این پنل حضور خواهند داشت.

به‌تازگی توضیحات رسمی این پنل و همچنین قسمت اول سریال تایتان‌ها منتشر شده که به شرح زیر است:

سریال Titans که یکی از مورد انتظارترین لایو اکشن‌های درام و ماجراجویی بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر به حساب می‌آید، اولین مجموعه‌ی اختصاصی‌ای خواهد بود که در سرویس اختصاصی کمپانی دی سی پخش می‌شود. این سرویس استریم، اولین در نوع خودش خواهد بود؛ این سرویس استریم اشتراکی دیجیتال، به طرفداران خود دسترسی به محتواهای اختصاصی‌ای را می‌دهد که در هیچ کجای دیگر قابل دسترسی نیست و طرفداران یک سری موارد را فقط در همین سرویس استریم می‌توانند تجربه کنند. با این حال، سریال تایتان‌ ها پیش از اینکه به طور رسمی پخش خود را در دنیای دی سی آغاز کند، برای اولین بار در مراسم کامیک کان سال ۲۰۱۸ که در شهر نیویورک برگزار می‌شود، برای افراد حاضر در سالن پخش خواهد شد. این پنل در روز چهارشنبه برگزار می‌شود و به صورت اختصاصی برای طرفداران به نمایش درمی‌آید. علاوه بر نمایش اولین قسمت، طرفداران می‌توانند با بازیگران این مجموعه و همچنین تهیه کننده‌های اجرایی آن، یک مراسم پرسش و پاسخ داشته باشند.

 قسمت اول سریال Titans در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) در سرویس استریم اختصاصی کمپانی دی سی پخش می‌شود.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده