// شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

اطلاعات جدیدی از کراس پلی بازی Rocket League منتشر شد

استودیو سایانیکس در جریان یک بیانیه از علاقه‌ی خود به ایجاد کراس پلی بین تمامی پلتفرم‌های بازی Rocket League صحبت کرد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو سایانیکس (Psyonix)، سازنده و ناشر بازی Rocket League، بیانیه‌ی جدیدی را در سایت ردیت منتشر کرده است. در این بیانیه سایانیکس در مورد ویژگی کراس پلی برای بازی Rocket League و آینده‌ی آن سخن گفت. استودیو سایانیکس در بیانیه‌ی خود اعلام کرد:

به تمامی هواداران بازی Rocket League، هواداران باوفای ما، جامعه‌ی ما، دوستان ما و در حالت بزرگ‌تر، جامعه‌ی تمامی گیمرها

بهتر است در مورد ویژگی کراس پلی صحبت کنیم.

کراس پلی مبحثی است که برای شخص من بسیار ارزشمند و عزیز است. من از اول شوق خاصی برای انجام این کار برای بازی Rocket League داشتم و تیم خود را تشویق کردم به این مورد که کراس پلی، یک فرصت برای ما و بازی Rocket League نیست؛ بلکه باید در این بخش به عنوان یک پیشگام عمل کنیم تا گیمرها را دور یکدیگر جمع کنیم. بازی‌ها می‌آیند و می‌روند؛ اما شما توانایی این را دارید که بخشی از پیشرفت بازی‌های آنلاین باشید.

ما بازی Rocket League را ساختیم تا از همان ابتدا ویژگی کراس پلی را داشته باشد. پیش‌فرض استودیو سایانیکس این است که همیشه پیشرفت‌ها، تکنولوژی‌هایی که داریم و سیاست‌های‌مان باید با تلاش‌های‌مان مطابقت داشته باشد و برای رسیدن به این موارد، همیشه بیشترین تلاش خود را انجام داده‌ایم. ما امید داشتیم که سایر توسعه‌دهندگان هم به ما بپیوندند و این اتفاق رخ داد. امیدوار بودیم مخاطبان بازی‌های ویدیویی بیش از پیش خواستار این مورد [کراس پلی] باشند و این اتفاق رخ داد.

البته بازی به صورت کراس پلتفرم، موردی نیست که استودیو سایانیکس بتواند آن را به تنهایی انجام بدهد. برای تحقق این مورد همکاری سازنده‌های پلتفرم‌های مختلف بسیار مهم است. بزرگ‌ترین شادی و خوشحالی این است که می‌توانم بگویم که در حال حاضر، تمامی کنسول‌ها برای ارائه‌ی تجربه‌ای مشترک و واحد در این زمینه در حال تلاش هستند.

من می‌خواهم که تمامی کاربران بدانند که این مورد [کراس پلی] اولویت بسیار بالایی برای ما دارد. در این میان و عملی شدن این ویژگی به صورت کامل، انجام بعضی از موارد زمان‌بر هستند و در همین راستا کاربران باید بیش از پیش صبور باشند. من می‌خواهم که کاربران ما بدانند که در چه وضعیتی قرار دارند. صبر کردن برای مشاهده‌ی چشم‌اندازمان برای بازی Rocket League و جامعه‌ی کاربری‌اش بسیار سخت است.

با توجه به صحبت‌های استودیو سایانیکس، به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور شاهد اعمال ویژگی کراس پلی روی تمامی پلتفرم‌های بازی Rocket League خواهیم بود. در حال حاضر تنها کاربران پلی استیشن 4 با کاربران کامپیوتر و دارندگان نینتندو سوییچ با کاربران ایکس باکس وان و کامپیوتر می‌توانند به صورت کراس پلی با یکدیگر بازی کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده