نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

رویداد Playstation Experience امسال توسط سونی برگزار نخواهد شد

با توجه به اعلامیه‌ی رسمی شان لیدن، رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، امسال خبری از رویداد Playstation Experience نخواهد بود.

اخیرا برای هواداران این سوال به‌وجود آمده بود که آیا سونی، امسال رویداد Playstation Experience را برگزار می‌کند یا خیر؛ رویدادی که سالانه در ماه‌های آخر سال میلادی برگزار می‌شد و کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌ها و کنسول‌های سونی را دور هم جمع می‌کرد. در جریان آخرین اخبار بازی و با توجه به مطلبی که شان لیدن (Shawn Layden) رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی منتشر کرده، امسال خبری از برگزاری این رویداد نخواهد بود.

لیدن این خبر را در جریان برنامه‌ی پلی استیشن بلاگ‌کست، پادکست رسمی بلاگ پلی استیشن اعلام کرد و در ادامه گفت که خودش هم می‌داند که این خبر، ممکن است برای خیلی از هواداران ناراحت‌کننده باشد.

لیدن در جریان این پادکست گفت که چون سونی در سال ۲۰۱۹ به جز دو بازی Dreams و Days Gone، اثر دیگری را برای انتشار برنامه‌ریزی نکرده، پس بهتر است که این رویداد را امسال برگزار نکند و انتظار هواداران را بالا نبرد.

سونی هنوز بازی‌هایی مثل Ghost of Tsushima، The Last of Us Part II و Death Stranding را منتشر نکرده و می‌توانست در PSX امسال، درباره‌ی آن‌ها صحبت کند و اطلاعاتی جدید از این بازی‌ها به هوادارانش بدهد که خب، این احتمال همچنان وجود دارد که سونی، امسال به‌جای برگزار کردن PSX، در رویداد Paris Games Week حاضر شود و قبل از پایان سال میلادی جاری، تاریخ انتشار این بازی‌های فوق‌العاده مورد انتظار را مشخص کند. هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و باید صبر کنیم و منتظر اعلامیه‌های بعدی سونی بمانیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده