نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

کارن گیلان به جمع بازیگران فیلم Call of the Wild پیوست

کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که کارن گیلان به جمع بازیگران فیلم Call of the Wild (ندای وحش) اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم از حضور بازیگر دیگری در فیلم Call of the Wild خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کارن گیلان، بازیگر سریال‌ها و فیلم‌هایی چون سریال Doctor Who (دکتر هو)، فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) و فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید)، به جمع بازیگران این فیلم که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر جک لندن است، اضافه شده و نقش شخصیتی به‌نام مرسدس را در این فیلم بازی می‌کند. علاوه بر گیلان، هریسون فورد برای بازی در نقش جان تورنتون و دن استیونز برای بازی در یک نقش نامشخص، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Call of the Wild تایید و اعلام شده است.

رمان Call of the Wild در سال ۱۹۰۳ منتشر شد که داستان آن در دوران هجوم جویندگان طلا به ایالت یوکان در سال ۱۸۹۰ جریان دارد و تمرکز آن روی یک سگ سورتمه به‌نام باک بوده است. فیلم Call of the Wild قرار است بودجه بزرگی داشته باشد و کریس ساندز، کارگردان انیمیشن The Croods (کرودز) و انیمیشن How to Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم)، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. مایکل گرین، نویسنده فصل اول سریال American Gods (خدایان آمریکایی) و فیلم Logan (لوگان)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Call of the Wild را بر عهده داشته است.

فیلم Call of the Wild برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۴ دی‌ ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم دارای تصاویر انیمیشنی و لایو اکشن خواهد بود که به همین دلیل بودجه فیلم کمی بالاتر از انتظار است. فیلمبرداری و تولید فیلم Call of the Wild به‌زودی آغاز خواهد شد. تاکنون دو اقتباس سینمایی محصول سال ۱۹۳۵ و ۱۹۷۲ به‌همراه تعداد زیادی فیلم و سریال تلویزیونی براساس این رمان تولید و منتشر شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده