// شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰

راهنمای چالش های فصل ششم بازی Fortnite | هفته اول

فصل ششم بازی Fortnite در روز پنجشنبه ظهر در دسترس قرار گرفت و همزمان با شروع این فصل، چالش‌های هفته‌ی اول نیز در دسترس قرار گرفتند که در این آموزش، نحوه‌ی دریافت آن‌ها را مشاهده می‌کنیم.

پس از گذشت تقریبا دو هفته از چالش‌های هفته دهم فصل پنجم، فصل پنجم بازی Fortnite در تاریخ سه مهر ماه تمام شد و روز پنجشنبه هفته گذشته، فصل ششم فورتنایت در دسترس قرار گرفت. همچنین با شروع شدن فصل ششم Fortnite، چالش‌های هفته‌ی اول نیز فعال شده است که در جریان آن‌ها شاهد چالش‌های چند مرحله‌ای هستیم. چالش‌های بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه ساعت ۴:۳۰ به وقت ایران در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و در ادامه می‌توانید چالش‌های هفته اول را مشاهده کنید.

راهنمای چالش‌های فصل ششم هفته اول فورتنایت

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Pickup a Legendary Item in Different Matches (برداشتن آیتم/سه عدد)
  • Regain Health from a Cozy Campfire (بازیابی نوار سلامت/میزان بازیابی ۱۵۰)
  • Stage 1: Search Chests (سه عدد/درجه سختی Hard)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Apply Shields (استفاده از شیلد/میزان بازیابی ۵۰۰)
  • Stage 1: Land at Junk Junction (فرود آمدن در مناطق خاص/یک بار)
  • Dance Under Different Streetlight Spotlights (رقصیدن زیر ستون‌های چراغ‌های محیط/درجه سختی Hard)
  • Eliminate Opponents in Different Named Locations (کشتن دشمنان در محیط‌های مختلف/درجه سختی Hard)

فصل ششم بازی فورتنایت به واسطه‌ی چالش‌های هفته‌ی اول خود، تجربه‌ای متفاوت را ارائه کرده است. در جریان اولین چالش، بازیکنان باید سه آیتم لجندری (آیتم‌های زردرنگ) را در سه بازی مختلف (در هر بازی یک آیتم) بردارند. آیتم‌های لجندری به وفور در محیط و مخصوصا حالت 50v50 یافت می‌شوند. دومین چالش، چالش جالبی است که تیم سازنده به سراغ آن رفته است. در بازی Fortnite آیتمی وجود دارد به نام Cozy Campfire که وظیفه‌ی این آیتم بازیابی نوار سلامت بازیکنان است. حال برای دریافت این چالش باید نوار سلامت خود را از طریق این آیتم بازیابی کنید که با توجه به رقم نوشته شده، به چهار Cozy Campfire مختلف احتیاج دارید. چالش سوم تمامی کاربران بازی نیز، در نگاه اول پیدا کردن صندوق‌ها را نشان می‌دهد؛ اما این چالش یک چالش چند مرحله‌ای است که در هر مرحله، مورد متفاوتی را از بازیکنان می‌خواهد. مرحله‌ی اول شامل پیدا کردن صندوق‌ها می‌شود. این در حالی است که در مرحله‌ی دوم باید به سراغ پیدا کردن Supply Dropهای بازی بروید که چالش باز کردن آن شاید برای بعضی از بازیکنان بیشتر باشد و در آخرین مرحله، باید یک لاما باز کنید. لاماها کمیاب‌ترین آیتم‌های بازی فورتنایت هستند که قبل از فرود آمدن در اول بازی، می‌توانید محیط نزدیک به خود را برای وجود لاما بررسی کنید.

در جریان هفته‌ی اول فصل ششم، هیچ چالشی مبنی بر پیدا کردن ستاره گنج برای بازیکنان در نظر گرفته نشده است. در اولین چالش مخصوص کاربران بتل‌پس باید از آیتم‌هایی استفاده کنید که شیلد شما را افزایش می‌دهند و زمانی که میزان بازیابی نوار آبی‌رنگ شما به رقم ۵۰۰ رسید (به عبارتی پنج بار از صفر تا ۱۰۰ نوار آبی‌رنگی که مربوط به هاله حفاظتی شخصیت‌تان می‌شود، پر شود)، این چالش برای‌تان تکمیل می‌شود. در دومین چالش بازیکنان باید در نقاط مختلفی فرود آیند که اولین منطقه، محیط Junk Junction است که در شمال نقشه‌ی فورتنایت قرار دارد. در آخرین چالش نیز کشتن دشمنان در محیط‌های متفاوت برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که باید پنج نفر را در پنج منطقه‌ی مختلف بکشید. البته در این میان یک نکته وجود دارد و آن هم این است که دشمنان را باید در محیط‌هایی بکشید که روی نقشه‌ی بازی، دارای اسم مشخصی هستند؛ به عنوان مثال محیط Tilted Towers یا محیط Tomato Tomb. بازیکنان می‌توانند این چالش را با چالش فرود آمدن در محیط‌های مختلف ترکیب کنند.

چالش Dance Under Different Streetlight Spotlights

مینی گیم این هفته بازی Fortnite، به رقصیدن زیر ستون‌های چراغ واقع در محیط‌های مختلف اختصاص دارد. اگر دقت کرده باشید، در بعضی از مناطق بازی Fortnite، ستون‌هایی تعبیه شده است که به واسطه‌ی چراغ‌شان بخشی از محیط زیر خود را روشن کرده‌اند. حال باید در منطقه‌ی هایلایت شده توسط این چراغ‌ها برقصید. نکته‌ای که در این میان وجود دارد، این است که در بعضی از محیط‌ها، بیش از یک ستون چراغ وجود دارد و باید بگردید و ستون اصلی را پیدا کنید. برای فهمیدن گزینه‌ی درست نیز تنها کافی است به آن‌ها نزدیک شوید و زمانی که صدایی خاص را شنیدید، بدانید که زیر ستون مورد نظر ایستاده‌اید. در ادامه تصویر محل‌های مربوط به این ستون‌ها و شکل و شمایل‌شان قرار داده شده است.

راهنمای چالش‌های فصل ششم هفته اول فورتنایت

راهنمای چالش‌های فصل ششم هفته اول فورتنایت

  • شمال منطقه‌ی Pleasent Park
  • شمال شرق منطقه‌ی Pleasent Park و سمت چپ منطقه‌ی Lazy Links
  • شمال منطقه‌ی Lazy Links
  • غرب منطقه‌ی Risky Reels
  • غرب منطقه‌ی Tilted Towers
  • شمال غربی منطقه‌ی Tilted Towers
  • منطقه‌ی Retail Row

طبق سنت همیشه پس از پایان چالش‌های هفته اول، ستاره‌‌ی نهایی را می‌توانید پیدا کنید که Battle Star هفته‌ی اول، روی یک تراکتور در محیط کویری بازی قرار دارد. در ادامه‌ تصویر دقیق آن را مشاهده خواهید کرد.

راهنمای چالش‌های فصل ششم هفته اول فورتنایت

راهنمای چالش‌های فصل ششم هفته اول فورتنایت


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده