// جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

نینتندو، مایکروسافت و سونی در رویداد Pax استرالیا حضور خواهند داشت

در جریان رویداد Pax استرالیا که در تاریخ چهار آبان ماه آغاز می‌شود، کمپانی‌هایی نظیر سونی، نینتندو و مایکروسافت نیز حضور دارند.

در میان رویدادهای Pax، رویداد بعدی Pax Aus 2018 نام دارد که از تاریخ چهار آبان ماه (۲۶ اکتبر) در شهر ملبورن استرالیا آغاز می‌شود و تا تاریخ ۶ آبان ماه (۲۸ اکتبر) ادامه خواهد داشت. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در این رویداد ۱۲۵ پنل مختلف وجود خواهد داشت و سایت گیم‌اسپات نیز همانند همیشه سالن نمایش مخصوص به خودش را دارد.

سالن نمایش گیم‌اسپات از روز جمعه تا یکشنبه (روزهای برگزاری نمایشگاه) برنامه‌های مخصوصی را برای مخاطبان تدارک دیده است. از میان موارد در نظر گرفته شده، می‌توان به پنل‌های اختصاصی بازی Fortnite، صداپیشگی با حضور صداپیشه‌های بازی Fallout 4 و مجموعه The Walking Dead ساخته استودیو تل‌تیل گیمز (Telltale Games) و موارد دیگری اشاره کرد. اگر مشتاق به خواندن تمامی برنامه‌های گیم‌اسپات در این رویداد هستید، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

جدا از این مورد، کمپانی‌های صاحب‌نامی نیز در نمایشگاه Pax Aus 2018 حضور دارند که از میان آن‌ها می‌توان به مایکروسافت (ایکس باکس)، سونی (پلی استیشن) و نینتندو اشاره کرد. همچنین کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) و باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) نیز در نمایشگاه Pax Aus 2018 حضور دارند. متاسفانه هنوز لیست‌ بازی‌های کمپانی‌های ذکر شده برای حضور در نمایشگاه Pax Aus 2018 اعلام نشده است.

نمایشگاه Pax Aus 2018 در روز جمعه چهار آبان ماه با یک سخنرانی از سوی ریانا پرچت، آغاز می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از وی سوالات مختلفی را بپرسند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده