نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

اولین تصویر آقای راجرز با بازی تام هنکس در فیلم You Are My Friend منتشر شد

به‌تازگی اولین تصویر از فیلم You Are My Friend منتشر شده که در آن تام هنکس را در نقش فرد راجرز مشاهده می‌کنیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز اولین تصویر فیلم You Are My Friend (تو دوست من هستی) را منتشر کرده است. در این تصویر تام هنکس دیده می‌شود که قرار است نقش فرد راجرز را در این فیلم بازی کند و چهره هنکس شباهت زیادی به ظاهر آقای راجرز پیدا کرده است. فیلم You Are My Friend داستان دوستی‌ای را که فرد راجرز با بازی تام هنکس با یک خبرنگار داشت، روایت می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

You Are My Friend

فیلم You Are My Friend براساس یک داستان واقعی از دوستی بین فرد راجرز و تام جوناد است. فرد مکفیلی راجرز ملقب به آقای راجرز، مجری مشهور برنامه Mister Rogers' Neighborhood (محله آقای راجرز) است و تام جوناد نیز یکی از روزنامه‌نگاران معروف بوده که این دو رابطه دوستی نزدیکی با یکدیگر داشتند. داستان فیلم در مورد دورانی است که از تام جوناد خواسته می‌شود تا مقاله‌ای را در مورد زندگی فرد راجرز بنویسد. با اینکه او در ابتدا علاقه‌ای به این کار نداشت، اما پس از مدتی به شخصیت فرد راجرز علاقه‌مند می‌شود و در ادامه اعتراف می‌کند که شخصیت خودش نیز دستخوش تغییراتی شده است. 

تام هنکس در نقش فرد راجرز، متیو ریس در نقش تام جوناد، سوزان کلیچی واتسون و کریس کوپر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم You Are My Friend حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کارگردانی این فیلم را ماریل هلر، کارگردان فیلم Can You Ever Forgive Me، بر عهده دارد. تام هنکس پیش از این نقش والت دیزنی را در فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس) محصول سال ۲۰۱۳، بازی کرده بود و تجربه بسیار خوبی برای بازی در این نقش‌ها دارد.

فیلم You Are My Friend قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده