// جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

تغییرات فصل ششم بازی Fortnite

فصل ششم بازی Fortnie، پنجشنبه ظهر در دسترس قرار گرفت و حال در این مقاله مروری بر تغییرات این فصل، نسبت به فصل پنجم خواهیم داشت. با زومجی همراه باشید.

استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite، همواره در فصل جدید این بازی بتل رویال، ویژگی‌های خاصی به آن اضافه می‌کند. از طرفی قبل از شروع فصل جدید، به واسطه‌ی یک سری موارد سر نخ‌هایی را از تغییرات فصل جدید در دل بازی قرار می‌هد تا بازیکنان بیش از پیش منتظر آغاز فصل جدید شوند. از اواسط فصل پنجم بود که شاهد یک مکعب بنفش رنگ در بازی فورتنایت بودیم. مکعبی که حال و هوای فضایی داشت و زمانی که به آن نزدیک می‌شدید، نوار آبی‌رنگ بالای نوار سلامت شما پر می‌شد. همچنین اگر به آن شلیک می‌کردید، تیر به سمت خودتان یا سایرین، بر می‌گشت. رفته رفته مکعب بنفش رنگ در محیط بازی فورتنایت و در مسیرهای مختلف شروع به حرکت کرد تا اینکه در انتهای فصل پنجم، به محیط Loot Lake رسید و ذوب شد. حال در این مقاله قصد داریم نگاهی به تغییرات فصل ششم بازی Fortnite داشته باشیم که در ظهر پنجشنبه به وقت ایران با یک آپدیت در دسترس کاربران قرار گرفت.

دانود ویدیو از آپارات

پس از آپدیت فصل ششم و شروع بازی، یک میان‌پرده را مشاهده می‌کنیم که در جریان آن مکعب بنفش رنگ، بخشی از منطقه Loot Lake را از زمین جدا می‌کند و به هوا می‌برد؛ به عبارتی در فصل ششم استودیو اپیک گیمز تغییراتی را روی منطقه‌ی Loot Lake اعمال کرده است. در گذشته در وسط این دریاچه یک خانه وجود داشت و حال این خانه و محیط کوچک اطرافش از طریق مکعب بازی در میان آسمان و زمین قرار گرفته است. همچنین اطراف این قسمت، طوفانی قرار داده شده است تا بازیکنان از طریق آن بتوانند به بالاترین نقطه‌ی بازی، دست پیدا کنند. دومین تغییر، مربوط به بخشی از رابط کاربری بازی فورتنایت می‌شود. زمانی که وارد بخش Locker شوید، متوجه چینش متفاوت آیتم‌های این بخش خواهید شد و از همه مهم‌تر، یک گزینه‌ی جدید را مشاهده می‌کنید. در واقع در فصل ششم، استودیو اپیک گیمز موسیقی‌های پس زمینه را به بازی اضافه کرده است که کاربران بتل‌پس بازی، می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند و موسیقی لابی بازی را تغییر دهند.

بازی Fortnite

حال به سراغ محتویات بتل‌پس و موارد جدید این بخش می‌رویم. از آن جایی که فصل ششم فورت نایت با رویداد هالووین در یک بازه زمانی قرار دارد، شاهد یک بتل‌پس با حال و هوای هالووین هستیم. از طرفی در فصل ششم بازی فورتنایت، علاوه‌بر اضافه شدن موسیقی پس زمینه، مورد جدیدی نیز به واسطه‌ی بتل‌پس به بازی فورتنایت اضافه شده است. از این پس بازیکنان می‌توانند به Petهای مختلفی دسترسی داشته باشند؛ به عبارتی کوله‌پشتی‌هایی را دریافت خواهید کرد که در داخل‌شان یک حیوان کوچک قرار دارد و  این حیوان می‌تواند یک سگ یا یک اژدها باشد! کاربران همانند گذشته با خرید بتل‌پس بازی Fortnite می‌توانند به چالش‌های هفتگی بیشتری دسترسی داشته باشند و با بالا بردن سطح خود، آیتم‌های تزئینی و شخصیت‌های جدیدی را کسب کنند.

بازی Fortnite

محتویات بتل‌پس فصل ششم را می‌توان یکی از بهترین محتویات بازی فورتنایت از زمان عرضه تا به امروز دانست

آخرنی تغییرات فصل ششم، مربوط به تغییرات محیط بازی Fortnite است که در این بخش ویژگی جدیدی قرار داده شده است تا بازیکنان فورتنایت، همانند شروع هر فصل، شگفت‌زده شوند. در فصل پنجم یک محیط کویری به نقشه‌ی بازی فورتنایت اضافه شد و در این فصل، شاهد محیطی جدیدی نیستیم؛ بلکه مکعب بنفش رنگ و تغییراتی که به وجود آورده است، موارد جدید نقشه‌ی فورتنایت هستند. جدا از تغییرات Loot Lake، اگر به نقشه‌ی بازی دقت کنید، بخش‌های بنفش رنگی را می‌بینید که در داخل آن‌ها، مکعب‌های کوچکی قرار دارند. حال زمانی که از این مکعب‌ها استفاده کنید، به یک شخصیت بیگانه نامرئی تبدیل می‌شوید! در مدت زمانی که نامرئی هستید، نمی‌توانید اسلحه‌ای را به دست بگیرید یا شلیک کنید و صرفا به صورت مخفیانه می‌توانید در محیط حرکت کنید و اگر در این میان خواستید به سایر بازیکنان به صورت غافل‌گیرانه‌ای حمله کنید، باید این ویژگی جدید را غیرفعال کنید. همچنین زمانی که نقشه‌ی بازی را باز می‌کنید، متوجه یک محیط طوفانی، جدا از منطقه‌ی Loot Lake، می‌شوید. این در حالی است که در داخل محیط بازی اصلا متوجه حضور این بخش ذکر شده نمی‌شوید و تنها از طریق نقشه‌ی بازی قادر به شناسایی آن هستید. زمانی که در داخل آن قرار گرفتید، به بالای منطقه‌ی به پرواز درآمده‌ی Loot Lake نقل مکان می‌کنید.

بازی Fortnite

از دیگر تغییرات محیط بازی Fortnite نیز می‌توان به اضافه شدن یک قلعه در نزدیکی منطقه‌ی Hunted Hills و تغییرات جزئی دیگری نظیر وجود گندم‌زارها در منطقه‌ی Fatal Fields اشاره کرد. با این حال موارد ذکر شده تنها ویژگی‌های فصل ششم بازی فورتنایت نخواهند بود و استودیو اپیک گیمز، در جریان رویدادهایی نظیر هالووین نیز موارد جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد. در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد تغییرات فصل ششم بازی Fortnite چیست؟ آیا محتویات بتل‌پس این فصل بهتر از فصل گذشته است؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده