نویسنده: سجاد پاک آیین
// جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Badland؛‌ تلاش برای بقا در سرزمین باتلاقی

بازی Badland یک تجربه شیرین و جذاب است که در این اثر تحسین شده باید کلونی‌ها را از نابودی نجات بدهید. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

مقاله مرتبط

همیشه بازی‌هایی که دارای خلاقیت هستند مورد توجه خیل عظیمی از بازیکنان قرار گرفته‌اند. در کنار خلاقیت، چالش و هیجان هم می‌تواند یک اثر درجه یک را خلق کند که تا مدت‌ها به‌توان از آن به خوبی یاد کرد. با این تعریف استودیو Frogmind بازی زیبا و جذاب Badland را توسعه داده است که خلاقیت و چالش حرف اول را در این بازی می‌زند. یک بازی موبایل در سبک پلتفرمر دوبعدی که می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم خود کند. با معرفی این بازی اندروید، آیفون و ویندوزفون همراه زومجی باشید.Badland

بازی Badland دارای اتمسفری تاریک با محیط زیبا است

همانطور که در بالا گفته شد، بازی اندروید Badland یک بازی دوبعدی پلتفرمر است که روند بازی آن نسخه‌ای تکامل یافته از بازی Flappy Bird است که سازندگان موارد جدیدی را به آن اضافه کرده‌اند. گیم‌پلی بازی به این‌گونه است که موجوداتی با نام Clony از سمت چپ به راست حرکت می‌کند و بازیکن باید با کلیک روی صفحه نمایش گوشی موبایل خود، کلونی را از موانعی که در مسیر وجود دارند، عبور بدهد. بازی آیفون Badland مکانیزم ساده‌ای در گیم‌پلی دارد و بازیکن به راحتی با آن آشنا می‌شود. موانع به مرور سخت‌تر و چالش‌برانگیز می‌شوند و بازیکن مجبور می‌شود مرحله را چندین بار به پیش ببرد. در طول مراحل، بوسترهایی مانند «سرعت» تعبیه شده است که می‌تواند به بازیکن کمک کند تا مراحل را به اتمام برسانند. بازی موبایل Badland مراحل متنوعی دارد که هرکدام جذابیت‌های مخصوص به خود را دارد؛ اما تمامی مراحل باز نیستند و باید با پرداخت ۴ دلار نسخه کامل این بازی موبایل را خریداری کنید تا بتوانید به تمام مراحل بازی دسترسی داشته باشید.

Badland

مکانیزم گیم‌پلی بازی Badland ساده و روان است و به راحتی با آن آشنا می‌شوید

بازی ویندوزفون Badland دارای سه بخش Single Player و Coop و Versus است. بخش Single Player، اصلی‌ترین قسمت بازی است که مراحل داستانی بازی در آن قرار دارد. در این بخش که بیش از ۱۰۰ مرحله در آن وجود دارد، باید کلونی را از سرزمینی که رو به نابودی است نجات دهیم. هر مرحله مأموریت‌های مختلفی دارند که با انجام آنها، تعدادی کلونی آزاد خواهند شد. بخش Coop بازی هم همان بخش Single Player است، با این تفاوت که می‌توانید با دوستان خود، مراحل بازی را تجربه کنید. در این بخش بازیکن می‌تواند بین ۲ تا ۴ نفر در یک گوشی موبایل این بازی را تجربه کنند. و در آخر، بخش Versus است که حالتی مسابقه‌ای دارد که بازیکن می‌تواند با دوستان خود یک مرحله را تا جایی که توان دارند پیش ببرند و هرکس که توانست زمان بیشتری را بازی کند، برنده مسابقه خواهد شد. این بخش هم بین ۲ تا ۴ نفره است که در یک گوشی موبایل می‌توان با یکدیگر رقابت کرد.

Badland

بازی موبایل Badland گرافیکی دوبعدی و فانتزی دارد و سازندگان محیط‌هایی بسیار زیبا و چشم‌نواز را در این بازی طراحی کرده‌اند. اتمسفر تاریک و کمی غمگین بازی به خوبی به بازیکن منتقل می‌شود و به خوبی با این محیط ارتباط برقرار می‌کند. موسیقی بازی نیز حالتی دارد که بازیکن را ترغیب می‌کند مراحل بازی را پیش ببرد. لازم به ذکر است، بازی Badland دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است که بازیکن می‌تواند آیتم‌های مختلفی را با پول واقعی خریداری کند.

بازی Badland یک بازی هیجان‌انگیز و تحسین‌برانگیز است که به تمامی بازیکنان پیشنهاد می‌شود آن را تجربه کنند. مراحل متنوع، گرافیک زیبا و حالت چندنفره دست به دست هم داده‌اند تا یک تجربه ناب و درجه یک برای بازیکنان به وجود بیاید. این بازی هم‌اکنون روی سیستم عامل‌های اندروید، iOS و ویندوزفون در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک پایین این اثر زیبا را دانلود کنید:

دانلود بازی موبایل Badland


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده