نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

نیو لاین سینما حق ساخت بازسازی غربی فیلم Train to Busan را به دست آورد

کمپانی فیلمسازی نیو لاین سینما توانست رقابت برای دریافت حقوق ساخت بازسازی غربی و آمریکایی فیلم Train to Busan را برنده شود.

به‌تازگی ساخت بازسازی غربی و آمریکایی فیلم Train to Busan (قطار بوسان) تایید و اعلام شد که پنج کمپانی بزرگ هالیوود به‌دنبال به‌دست آوردن حقوق ساخت و انتشار این فیلم هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برنده این رقابت رسما انتخاب و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی نیو لاین سینما توانست برنده این رقابت سخت شود و بدین ترتیب این کمپانی فیلمسازی حق ساخت نسخه غربی و آمریکایی این فیلم اکشن، ترسناک، آخرالزمانی و زامبی-محور را به‌دست آورده است و کمپانی برادران وارنر نیز انتشار بازسازی فیلم Train to Busan را بر عهده خواهد داشت. 

جیمز وان، کارگردان مجموعه فیلم Saw (اره)، مجموعه فیلم‌ The Conjuring (احضار) و فیلم Aquaman (آکوامن)، به‌همراه گربی دوبرمن، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم It (آن)، فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم)، فیلم Annabelle (آنابل)، فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم The Nun (راهبه)، به‌عنوان تهیه کننده در پروژه بازسازی غربی فیلم Train to Busan حضور خواهد داشت. علاوه بر حضور به‌عنوان تهیه کننده، دوبرمن وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد. یان سنگ-هو کارگردانی نسخه اصلی و کره‌ای فیلم Train to Busan را بر عهده داشته است و این فیلم در سال ۲۰۱۶ به روی پرده‌های سینما رفت.

فیلم Train to Busan داستان تاجری به‌نام سئوک وو را که به پرکاری اعتیاد دارد، روایت می‌کند که دارای یک دختربچه‌ است. او یک روز تصمیم به دادن مرخصی اجباری به خود برای بردن دخترش پیش مادرش در شهر بوسان، از طریق قطار می‌گیرد. در همان روز یک ویروس بسیار مرگبار در کره جنوبی شیوع پیدا می‌کند و هر شخصی که مبتلا به این ویروس شده، به آدمی وحشی و گرسنه، مانند زامبی، تبدیل می‌شود. پس از رسیدن مبتلایان به این بیماری به این قطار، حال سئوک وو باید از دخترش در برابر این بیماری محافظت و با همکاری بازماندگان از این قطار و منطقه فرار کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده