نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴

بازگشت بازیگران بیشتری در فصل جدید سریال Veronica Mars تایید شد

راب توماس، خالق سریال Veronica Mars (ورونیکا مارس)،‌ بازگشت بازیگران بیشتری را در فصل جدید این سریال تایید کرد.

اواخر ماه گذشته بود که شبکه هولو (Hulu) احیای سریال Veronica Mars با بازی کریستن بل، را رسما تایید و اعلام کرد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت چهار بازیگر دیگر در فصل چهارم این سریال تایید و اعلام شده است. علاوه بر کریستن بل،‌ بازیگر نقش ورونیکا مارس که بازگشتش پیش از این تایید شده بود، راب توماس با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود از بازگشت جیسون دوهرینگ، فرانسیس کاپرا، پرسی داگز سوم و دیوید استارزیک، در فصل جدید سریال Veronica Mars خبر داد که قرار است توسط شبکه هولو احیا شود. همچنین توماس تصویری را برای آشنایی بیشتر مخاطبان جدید با شخصیت دوهرینگ، کاپرا و داگز سوم منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Veronica Mars

سریال Veronica Mars در ۳ فصل و در ۶۴ قسمت تولید شد که دو فصل اول آن در بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ از شبکه UPN و فصل سوم این سریال در طی سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ از شبکه CW به روی آنتن رفت. فصل جدید سریال Veronica Mars قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود، اما در حال حاضر تاریخ مشخصی برای آن اعلام نشده است. حضور کریستن بل در سریال The Good Place (محل خوب) محصول شبکه NBC، باعث شده تا فصل چهارم سریال Veronica Mars کوتاه‌تر از سه فصل گذشته باشد و فصل جدید این سریال قرار است تنها در ۸ قسمت تولید و از شبکه هولو منتشر شود. 

دو فصل اول سریال ورونیکا مارس در ۲۲ قسمت و فصل سوم در ۲۰ قسمت تولید و منتشر شده بودند. راب توماس نیز برای ساخت فصل جدید سریال Veronica Mars باز خواهد گشت و به‌همراه بل، به‌عنوان تهیه کننده نیز در این سریال حضور دارد. سه فصل اول سریال Veronica Mars نیز برای تجدید خاطرات طرفداران قدیمی سریال و جذب مخاطبان جدید در تابستان سال آینده میلادی از شبکه هولو منتشر خواهد شد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده