نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

برادران وارنر دو بازیگر را برای نقش بلک ماسک در فیلم Birds of Prey در نظر دارند

به‌تازگی اعلام شده که کمپانی برادران وارنر در حال حاضر، یوان مک‌گرگور و شارلتو کوپلی را برای ایفای نقش بلک ماسک در فیلم پرنده‌های شکاری (Birds of Prey) در نظر دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اعلام شده که کمپانی برادران وارنر در حال حاضر یوان مک‌گرگور، بازیگر فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین) و فیلم Trainspotting (رگ یابی) و همچنین شارلتو کوپلی، بازیگر فیلم District 9 (منطقه 9) و فیلم Elysium (ایلیسیم) را برای استخدام در نظر دارد. به نظر می‌رسد که هر دوی آنها برای نقش شخصیت بلک ماسک در نظر گرفته شده‌اند و در صورت توافق، قرار است به صورت ترکیبی نقش این شخصیت شرور را در فیلم Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) کتی یان ایفا کنند. همچنین چندی پیش هم اعلام شد که بازیگران نقش‌های هانترس و قناری سیاه به طور قطعی مشخص شده‌اند.

این موضوع به این معنی نیست که یوان مک‌گرگور یا شارلتو کوپلی در حال مذاکره با کمپانی برادران وارنر هستند (حداقل نه در حال حاضر)، اما این موضوع می‌تواند تغییر کند و اگر کمپانی گزینه‌ی بهتری نسبت به این دو هنرمند پیدا نکرد آنها وارد مذاکره با یکدیگر می‌شوند. از طرف دیگر هم گزارش شده که بازیگر فیلم Iron Man 2 (مرد آهنی 2) یعنی سم راکول پیشنهاد ایفای نقش شخصیت بلک ماسک را دریافت کرده بود، اما متاسفانه این پیشنهاد را رد کرد.

هر کسی که در انتها برای ایفای نقش شخصیت رومن سایونیس انتخاب شود و قرار باشد این ماسک سیاه را روی صورت خود بگذارد، به مارگو رابی در نقش هارلی کویین، مری الیزابت وینستد در نقش هانترس و جورنی اسمولت بل در نقش قناری سیاه می‌پیوندد.

فیلم پرنده‌های شکاری برای اکران در تاریخ در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده