نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

تریلر جدید بازی Spider-Man با محوریت صحبت‌های سازندگان درباره بازآفرینی شخصیت مرد عنکبوتی

در جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Spider-Man، سازندگان این اثر درباره‌ی چگونگی بازآفرینی کاراکتر مرد عنکبوتی در این بازی صحبت می‌کنند.

چند هفته‌ای می‌شود که بازی Spider-Man، اثر تحسین‌شده‌ی استودیو اینسامنیاک گیمز منتشر شده است و موفقیت آن باعث شده هنوز هم اخبار و انتشار تریلرهای این بازی در رسانه‌ها، داغ و هیجان انگیز باشد.

در جدیدترین اخبار بازی، یک تریلر جدید از بازی مرد عنکبوتی منتشر شده است که در آن، اعضای اصلی تیم سازنده‌ی بازی از کمپانی‌های مارول گیمز و اینسامنیاک، درباره‌ی چالش‌های بازآفرینی کاراکتر مرد عنکبوتی صحبت می‌کنند. با توجه به صحبت‌های سازندگان، آن‌ها می‌خواستند در جریان این بازی، یک روایت کاملا تازه از اسپایدرمن را به بازیکنان ارایه دهند و از آن‌جایی که مرد عنکبوتی یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های داستان‌های تخیلی است، بازآفرینی کردن داستان او یک چالش واقعی برای سازندگان بازی بود.

دیدگاه سازندگان برای خلق این بازی، چنین بوده که جهانی را خلق کنند تا افرادی هم که با مرد عنکبوتی ناآشنا هستند، بتوانند به خوبی با آن ارتباط برقرار کنند، او را بشناسند و همچنین طرفداران مرد عنکبوتی هم یک تجربه‌ی کامل را به تجربه‌ی این بازی به‌دست بیاورند. همچنین در جریان این ویدیو، سازندگان بازی از تاثیرات بسیار زیاد مجموعه کامیک Ultimate Spider-Man روی ساخت بازی می‌گویند. اگر از طرفداران کاراکتر اسپایدرمن هستید، دیدن این ویدیو را به شما توصیه می‌کنیم. بازی Spider-Man را هم‌اکنون می‌توانید روی پلی استیشن 4 تجربه کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده