// پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

بازی های هفته اول مهر 1397 برای اندروید

در اولین هفته مهرماه در کنار معرفی یک بازی با موضوع خون‌آشام‌ها، بازی بتل رویال و زیبای Creative Destruction را برای تجربه در آخر هفته معرفی کرده‌ایم.

با آغاز فصل پاییز در کنار آغاز مدارس شاهد انتشار بازی‌های متنوع برای گوشی‌های موبایل هستیم. این هفته نیز بازی‌های جذابی را در زومجی معرفی کردیم که از جمله آنها می‌توانیم به بازی اندروید و آیفون Creative Destruction اشاره کنیم که تجربه‌ای مشابه بازی فورتنایت را روی پلتفرم موبایل ارائه می‌دهد. از طرفی اگر آیفون و آیپد دارید و از قضا به دنبال یک بازی گلف زیبا می‌گردید، بازی Golf Around گزینه‌ای است که به هیچ عنوان نباید از دست بدهید. این هفته همینطور علاقمندان به بازی‌های نقش‌آفرینی می‌توانند بازی Vampire's Fall: Origins را به صورت رایگان روی اندروید و iOS‌ تجربه کنند.

در صورتی که به دنبال بازی‌های موبایل متنوع‌ می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. اگر به دنبال تجربه بازی‌های جذابی در آخر هفته هستید، زومجی پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

بازی Amethlion

Amethlion

دنیایی عظیم را بگردید، ابزار جدید بسازید و زنده بمانید. بازی Amethlion، شما را به یک ماجراجویی برای کشف رازهای باستانی می‌برد،‌ جایی که باید در جهانی بزرگ آزادانه بچرخید و به مرور با قوی کردن شخصیت خود، بر موجودات دنیای بازی غلبه کنید. حضور بیش از ۵۰ گونه حیوانی، ۱۰۰ ماموریت منحصر به فرد و ۳۰۰ آیتم برای ساخت ابزار جدید، بازی Amethlion را به اثری ارزشمند تبدیل کرده است. به ویژه به دلیل طراحی پیکسلی بازی، هرچه بیشتر حسی نوستالژی را در Amethlion تجربه خواهید کرد. از طرفی بازی دارای سیاه‌چاله‌هایی نیز است که به صورت تصادفی ساخته می‌شوند،‌ به همین دلیل با هر بار ورود به سیاه‌چاله‌ها تجربه‌ای متفاوت خواهید داشت. وجود حالت بقا برای زنده‌ماندن، مهارت‌های منحصربه‌فرد برای آزاد‌سازی و اسکیل‌پوینت‌های متفاوت برای ارتقاء سطح، از جمله دیگر خصوصیاتی هستند که در این بازی زیبا در دسترس‌ شما قرار می‌گیرrد.

دانلود بازی اندروید Attack Bull

بازی Creative Destruction

Creative Destruction

یکی از بزرگ‌ترین رخدادهای سال ۲۰۱۷ بی‌شک انتشار بازی PUBG به صورت دسترسی زودهنگام بود؛ اثری که به دلیل شوتینگ منحصربه‌فرد و پرجزئیاتش شناخته می‌شود و در مدت کوتاهی توانست موج جدیدی از ساخت بازی‌های سبک بتل رویال را به راه بیندازد. اکنون اما مدتی از شکل‌گیری بازی‌های بتل رویال می‌گذرد و استودیوهای مختلف از جمله اپیک گیمز توانسته‌اند آثار موفقی مانند فورتنایت را برای پلتفرم‌ها منتشر کنند. بازی Creative Destruction را می‌توانیم از لحاظ ظاهر جدیدترین بازی مشابه فورتنایت بدانیم. ساخت‌ساز، باز کردن صندوق‌ها، تخریب‌پذیری عالی محیط و در نهایت اول شدن از میان ۱۰۰ بازیکن، از جمله خصوصیات بازی Creative Destruction هستند. بازی به ویژه از لحاظ گیم‌پلی و برخی انیمیشن‌ها جذابیت زیادی دارد و گزینه‌ای عالی برای علاقمندان به بازی‌های موبایل است. اگر احیانا گوشی موبایل شما نیز فورتنایت را پشتیبانی نمی‌کند، بازی Creative Destruction جایگزین خوبی خواهد بود.

دانلود بازی اندروید Creative Destruction

بازی Golfing Around

Golfing Around

بیایید کمی از بازی‌های جدی فاصله‌ بگیریم و در یک دنیای فانتزی و رنگارنگ مشغول بازی گلف شویم. Golfing Around تجربه‌ای بالا به پایین از رقابت‌های گلف را به تصویر می‌کشد، جایی که باید با در نظر گرفتن فاصله تا پرچم و به همان تناسب چاله، به شکلی به توپ ضربه بزنید که به نزدیک‌ترین فاصله از پرچم بی‌افتد. وجود زمین‌هایی با طراحی‌های متفاوت، تاثیر میزان وزش باد روی حرکت توپ و وجود یک ادیتور مراحل برای علاقمندان به خلق زمین گلف منحصر‌به‌فرد از جمله خصوصیات بازی Golfing Around هستند. اگر به دنبال یک بازی گلف زیبا می‌گردید که توسط یک سازنده باتجربه ساخته شده باشد، بازی Golfing Around، ساخته کالین لین، سازنده بازی‌هایی Golf Zero و Battle Golf Online یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید روی iOS تجربه کنید.

دانلود بازی آیفون Golfing Around

بازی Tribes Age: Rise of Caveman

Tribes Age: Rise of Caveman

اگر به دنبال بازی استراتژیک می‌گردید، Tribes Age: Rise of Caveman پیشنهادی است که ما برای تجربه در آخر هفته داریم. در جریان بازی باید با ساخت پایگاه خود، نیروهایتان را آموزش دهید و وارد مبارزه با سایر گروه‌ها شوید. مانند بسیاری از بازی های استراتژی هدف اول شما باید جمع‌آوری منابع لازم از سنگ گرفته تا چوب باشد تا بتوانید ساخت و ساز را برای ارتقاء و آموزش نیروها آسان‌تر کنید. یکی از بهترین روش‌های افزایش ذخایر، حمله و غارت دشمنان است و Tribes Age: Rise of Caveman نیز در این زمینه به خوبی عمل می‌کند. اما یکی از جذابیت‌های بازی‌ Tribes Age: Rise of Caveman، تنوع دشمنان و نیروها است. در جریان بازی می‌توانید از ماموت گرفته تا یک تیرانوسوروس را شکار کنید و منابع بیشتری را به‌دست بیاورید. Tribes Age: Rise of Caveman همچنین از حالت نبرد PvP نیز پشتیبانی می‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Tribes Age: Rise of Caveman

بازی  Vampire

Vampire's Fall: Origins

برای سالیان سال، روستاییان شهر Vamp'ire در صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کردند و از این آرامش لذت می‌بردند، اما با گذشت زمان زمزمه‌هایی از وجود جادوگری قدرتمند با جادوی سیاه شنیده شد و باعث شد تا روستاییان از ترس حقیقت بودن شایعات، نیرویی شبه نظامی را برای بدترین شرایط استخدام کنند. در بازی Vampire's Fall: Origins شما همان شبه نظامی هستید و باید با آنچه سرنوشت برایتان در چنته دارد، روبرو شوید. بازی Vampire's Fall: Origins اثری دوبعدی با المان‌هایی از نقش‌آفرینی است که در جهانی آزاد روایت می‌شود. شخصیت خود را بسازید و با انتخاب نژادتان وارد دنیایی عظیم و پراز شگفتی شوید. نبردهای بازی به صورت نوبتی انجام می‌شود و در کنار نبردهای PvP، در جریان بازی شاهد وجود حالت انتخاب دیالوگ برای پیشروی در بازی هستیم. با توجه به زمان دوسال ساخت بازی Vampire's Fall: Origins، باید گفت که با اثری پرجزئیات روبرو هستیم.

دانلود بازی اندروید و آیفون Vampire's Fall: Origins


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده