نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

نمایش قدرت گرافیکی نسخه پی سی Ace Combat 7: Skies Unknown در جدیدترین تریلر بازی

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown روی سیستم‌های قدرتمند با رزولوشن 8K و نرخ فریم نامحدود اجرا می‌شود.

به‌تازگی، شرکت انویدیا ویدیویی از بازی Ace Combat 7 منتشر کرد. در این ویدیو، کازوتوکی کونو، کارگردان بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، اطلاعاتی از نحوه‌ی روایت داستان و قدرت بالای گرافیک نسخه‌ی پی سی بازی با علاقه‌مندان به اشتراک می‌گذارد.

طبق صحبت‌های کارگردان بازی، داستان در این قسمت از مجموعه‌ی Ace Combat به شکلی جدید و از دو زاویه‌ی کاملا متفاوت روایت خواهد شد. اما قسمت اصلی این مصاحبه‌، به صحبت‌های کازوتوکی کونو درباره‌ی ویژگی‌های گرافیکی نسخه‌ی پی سی بازی مربوط می‌شود.

 کازوتوکی کونو اعلام کرد که دارندگان کامپیوترهای قدرتمند می‌توانند این بازی را وضوح ۲۰۰ درصدی اجرا کنند؛ به‌طوری که اگر کامپیوتر شما می‌توانند بازی را با کیفیت 4K اجرا کند، اگر قدرت پردازشش ظرفیت اجرای تصاویر بیشتر از 4K هم داشته باشد، می‌تواند تصاویر را با وضوح 8K نمایش دهد و دوباره در مواقع لزوم و زمانی که فشار زیادی روی سخت‌افرار کامپیوتر است، آن را به 4K کاهش دهد. در کل، به نظر می‌رسد که این بازی از تمامی قدرت کامپیوتر شما برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی چشم‌نواز استفاده خواهد کرد.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، ساخته‌ی استودیو باندای نامکو، در تاریخ ۱۸ ژانویه سال ۲۰۱۹ (۲۸ دی) راهی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌شود و نسخه‌ی PC آن، در ۱ فبریه همان سال (۱۲ بهمن) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در جریان رویداد TGS که اخیرا برگزار شد، یک ویدیو جدید از گیم‌پلی بازی منتشر شد که آن را می‌توانید در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده