نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Rapid Clash؛ دفاع از قلعه چینی

در بازی موبایل Rapid Clash قلعه خود را می‌سازید و برای پیشرفت، به قلعه دیگر بازیکنان حمله می‌کنید. با معرفی این بازی اندروید و آیفون همراه زومجی باشید.

سبک استراتژی از جایگاه ویژه‌ای در بین بازی‌سازان و بازیکنان برخوردار است. سبک استراتژی شاخه‌های مختلفی دارد که هرکدام دارای جذابیت‌های مخصوص به خود هستند. استودیو چینی Xiamen So Funny Technology سراغ شاخه دفاع از قلعه رفته و بازی موبایل Rapid Clash را توسعه داده است. بازی موبایلی که تلاش کرده است تجربه جدیدی را در سبک استراتژی به ارمغان بیاورد. بازی اندروید و آیفون Rapid Clash یک بازی آنلاین است که بازیکن باید با ساخت قلعه خود و پیشرفت آن، قلمروی خود را بسازد و به جنگ با دیگر بازیکنان حاضر در این بازی برود. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

Rapid Clash

Rapid Clash

Rapid Clash

بازی Rapid Clash یک بازی استراتژی دفاع از قلعه کامل و جذاب است

بازی اندروید Rapid Clash بخش‌های متنوعی برای بازی کردن دارد و می‌توان گفت ترکیبی از دفاع از قلعه، حمله به قلعه دیگر بازیکنان و مزرعه‌داری است. بخش اصلی آن حمله به قلمرو بازیکنان است؛ به طوریکه تعدادی قهرمان و سرباز به صورت کارت در بازی قرار داده شده است که بازیکن باید با چینش مناسب دسته کارت خود به قلعه بازیکنان حمله کند. محیط قلمروها از بالا به پایین و حالتی عمودی دارد و بازیکن ابتدا به تله‌های دفاعی و دروازه قلمرو دشمن نزدیک می‌شود و پس از نابودی آن به مرور به سمت پایگاه اصلی قلمرو می‌رود و پس از یک جنگ جذاب بین نیروهای دفاعی دشمن و نیروهای بازیکن، به پایگاه اصلی می‌رسد و آن را از بین می‌برد. برای اینکه قلمروی بازیکن قدرت دفاعی بالاتری داشته باشد، باید سربازان و قهرمانان بازی را طوری در محیط قلعه بچیند تا بتواند توان دفاعی خود را برای حمله دیگر بازیکنان بالا ببرد. تله‌های متنوع و گوناگونی مانند دیوار چوبی و برجک تیراندازی در بازی قرار داده شده است که می‌توان برای از بین بردن نیروهای دشمن استفاده کرد. همچنین، گندم و چوب برای زراعت قرار داده شده است که این آیتم‌ها در اصل برای ارتقای کارت‌ها و ساختمان‌های مختلف قلمرو است و با افزایش آنها می‌توان سرعت پیشرفت قلعه را افزایش داد. در کنار این موارد، در بازی آیفون Rapid Clash پاداش‌ها و جعبه‌هایی با نام Recruit وجود دارند که می‌توان با باز کردن آنها، کارت‌ها و تله‌های دفاعی را ارتقا داد. لازم به ذکر است، با ارتقای سطح بازیکن، قهرمان‌ها و سربازان جدیدی به مجموعه کارت‌های بازیکن اضافه خواهد شد که هر کدام دارای توانایی‌های ویژه‌ای هستند.

Rapid Clash

Rapid Clash

Rapid Clash

کارت‌ها و قهرمان‌ها از تنوع بالایی برخواردار هستند و هر کدام نیروی ویژه‌ای دارند

بازی موبایل Rapid Clash دارای گرافیک انیمیشنی فانتزی است که محیط و قهرمانان آن از دوران امپراتوری چین باستان الهام گرفته شده‌اند. انیمیشن‌های طراحی شده بسیار روان و زیبا هستند و بازیکن در مواقع جنگ شاهد لحظات هیجان‌انگیزی است. این بازی دارای بخش Legion است که بازیکن می‌تواند وارد گروه‌هایی شود و با دیگر بازیکنان چت کند و به تبادل کارت بپردازد. همچنین، سیستم رتبه‌بندی موسوم به Rank در این بازی وجود دارد که با پیشرفت بازیکن، رتبه او به مرور بالاتر خواهد رفت. موسیقی بازی Rapid Clash حال و هوایی حماسی به سبک موسیقی‌های چینی دارد که لذت تجربه این بازی را دوچندان می‌کند. لازم به ذکر است، این اثر دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است که می‌توان بوسترها و پک‌های مختلفی را برای پیشرفت قلمروی بازیکن با پول واقعی خریداری کرد.

Rapid Clash

Rapid Clash

Rapid Clash

بازی موبایل Rapid Clash یک بازی آنلاین هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز است که به طرفداران بازی محبوب Clash Royale و سبک استراتژی پیشنهاد می‌شود. تنوع بخش‌ها، گرافیک زیبا و پویایی بازی همگی دست به دست هم داده‌اند تا یک تجربه ناب برای بازیکن به وجود بیاید. این بازی هم‌اکنون برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک پایین این بازی جذاب را دانلود کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون Rapid Clash


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده