نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴

ران پرلمن و تی.آی در فیلم سینمایی Monster Hunter بازی خواهند کرد

فیلمبرداری اقتباس سینمایی Monster Hunter به زودی آغاز می‌شود و ران پرلمن و تی.آی هم برای بازی در آن به میلا یوویچ ملحق شده‌اند.

در سال ۲۰۱۲ بود که خبرهایی در مورد ساخت فیلم سینمایی مانستر هانتر (Monster Hunter) توسط پل اندرسون منتشر شد؛ کارگردانی که علاقمندان دنیای بازی او را به خوبی با فیلم‌هایی که بر اساس بازی‌های مورتال کامبت (Mortal Kombat) و رزیدنت ایول (Resident Evil) ساخته است می‌شناسند. مدت‌ها خبر جدیدی از این فیلم نداشتیم تا دو سال قبل که یک بار دیگر زمزمه‌هایی در مورد ساخت آن به گوش رسید. بعدها این ماجرا به دست فراموشی سپرده شد تا اینکه مدتی قبل اخبار جدیدی از فیلم شنیدیم و مشخص شد که میلا یوویچ، همسر پل اندرسون به پروژه اضافه شده است؛ موضوعی که می‌تواند یادآور همکاری این زوج باشد که در فیلم سینمایی رزیدنت ایول هم با یکدیگر کار کرده بودند.

اکنون به گزارش هالیوود ریپورتر، ران پرلمن و تی.آی هم در فیلم سینمایی مانستر هانتر حضور خواهند داشت. کلیفورد جوزف هریس جونیور مقلب به تی.آی (T.I) رپری است که در فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله مرد مورچه‌ای (Ant-Man) حضور داشته و قرار است در این فیلم نقش Link را بازی کند، اسنایپری که از فواصل دور به شکار طعمه‌های خود می‌پردازد. ران پرلمن هم که او را در فیلم‌هایی چون پسر جهنمی (Hellboy) و سریال دست خدا (Hand of God) از محصولات آمازون دیده‌ایم، در نقش Admiral ایفای نقش می‌کند و همان‌طور که از اسم این شخصیت مشخص است، فرماندهی گروه شکارچیان را برعهده دارد. شخصیت میلا یوویچ هم آرتمیس نام دارد و هنوز اطلاعاتی از آن منتشر نشده است.

فیلمبرداری شکارچی هیولا ماه آینده در آفریقا شروع می‌شود و قرار است با بودجه‌ای کمتر از ۶۰ میلیون دلار تهیه شود. هنوز جزییات زیادی از این فیلم منتشر نشده است، ولی احتمالاً حال و هوای آن مثل مجموعه بازی‌های کپکام خواهد بود و به ماجراهای تعدادی شکارچی می‌پردازد که با زره‌ها و اسلحه‌های قدرتمند خود به سراغ هیولاهای خطرناک می‌روند و آن‌ها را شکار می‌کنند.

اندرسون در کنار کارگردانی و نویسندگی پروژه، در تهیه آن هم با جرمی بولت و رابرت کولزر همکاری می‌کند. هنوز زمان اکران فیلم مشخص نشده است، ولی احتمالاً سال آینده شاهد نمایش آن توسط کمپانی Screen Gems در آمریکا خواهیم بود و سونی پیکچرز هم آن را در سایر نقاط جهان نمایش خواهد داد.

کپکام این روزها رضایت زیادی از عملکرد جدیدترین نسخه اصلی بازی با عنوان Monster Hunter: World دارد که برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شده است. ماه گذشته هم نسخه Monster Hunter Generations Ultimate یک سال بعد از انتشار برای کنسول سوییچ در ژاپن، به صورت جهانی عرضه شد. در نهایت هم آخرین نسخه بازی یعنی Monster Hunter Stories که سال گذشته برای 3DS منتشر شده بود، ماه‌ها بعد از انتشار نسخه ژاپنی از دیروز در اختیار دارندگان سیستم عامل‌های اندروید و iOS در سایر نقاط دنیا قرار گرفته است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده