نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳

تصاویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Avengers 4 فاش شد

به‌تازگی تصاویر تبلیغاتی و مفهومی جدیدی از فیلم Avengers 4 فاش شده است که نمای بهتری از لباس جدید شخصیت‌ها را به اشتراک می‌گذارد. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر مفهومی و تبلیغاتی جدیدی از فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) فاش شده است. در این تصاویر که برخی از آن‌ها کیفیت خوبی ندارند، نمای جدید و بهتری از لباس و ظاهر برخی از شخصیت‌های این فیلم مانند کاپیتان آمریکا، وار ماشین، آیرون من، بلک ویدو، کاپیتان مارول و هاوک آی که در فیلم قرار است با هویت جدیدی حضور داشته باشد، به اشتراک گذاشته شده است. با این حال، برخی از تصاویری که این شخص به آن دسترسی پیدا و آن‌ها را فاش کرده است، از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیستند. از نکات جالب این تصاویر می‌توان به ظاهر و لباس جدید شخصیت کاپیتان آمریکا اشاره کرد که شباهت زیادی به لباس این شخصیت در کامیک Civil War (جنگ داخلی) دارد. همچنین بلک ویدو و وار ماشین تفاوت نسبتا زیادی را نسبت به حضور قبلی خود دارند، اما تغییرات شخصیت هاوک آی بیش از هر شخصیت دیگری است. در یک تصویر ظاهرا شاهد نسخه کامل لباس شخصیت رونین هستیم که ظاهرا هاوک آی قرار است در این قسمت به شخصیت رونین تبدیل شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

از بیشتر این تصاویر برای تبلیغ قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Avengers (اونجرز) در محصولات تجاری استفاده خواهد شد. پیش از این نیز تصاویر مفهومی و تبلیغاتی بسیاری از این فیلم فاش و منتشر شده بود. فیلمبرداری و تولید دوباره فیلم Avengers 4 مدتی است که آغاز شده است و قرار است بخش‌هایی از فیلم در طول آن فیلمبرداری شود. با این حال، فیلمبرداری دوباره این فیلم تنها شامل فیلمبرداری برخی از صحنه‌های فیلم نخواهد بود و طبق گفته مارک روفالو، هنوز برخی از صحنه‌های فیلم Avengers 4 فیلمبرداری نشده و در طول این فرآیند مراحل فیلمبرداری فیلم رسما به پایان خواهد رسید. همچنین نام رسمی فیلم Avengers 4 در اواخر سال جاری اعلام می‌شود و احتمالا در همان زمان شاهد انتشار اولین تریلر این فیلم نیز خواهیم بود.

فیلم Avengers 4 برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده