نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

زمان انتشار اولین تریلر فیلم X-Men: Dark Phoenix اعلام شد

کمپانی فاکس قرن بیستم سرانجام با انتشار یک پوستر متحرک زمان انتشار اولین تریلر فیلم X-Men: Dark Phoenix را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم با انتشار یک پوستر متحرک، زمان انتشار اولین تریلر فیلم X-Men: Dark Phoenix (افراد ایکس: دارک فینیکس) را رسما تایید و اعلام کرده است. اولین تریلر فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس) که پیشوند X-Men (افراد ایکس) از آن حذف شده، قرار است امشب (بامداد فردا) در برنامه جیمز کوردون با نام The Late Late Show منتشر شود. همچنین این کمپانی اولین پوستر رسمی قسمت جدید فیلم X-Men را منتشر کرده است که در این پوستر شخصیت جین گری با بازی سوفی ترنر حضور دارد که روی پوستر لوگوی رسمی فیلم نیز قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Dark Phoenix Poster

علاوه بر این، فاکس قرن بیستم نسخه متحرک پوستر فیلم Dark Phoenix را نیز منتشر کرده که در آن صدای برخی از شخصیت‌های فیلم نیز شنیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر متحرک را تماشا کنید: 

دانلود از آپارات

علاوه بر این، خلاصه داستان فیلم Dark Phoenix نیز منتشر شده که طبق آن، در این فیلم گروه X-Men با یک دشمن بسیار نیرومند و قدرتمند که از خودشان است، مواجه خواهند شد که او جین گری است. در طول یک ماموریت فضایی و زمانی که جین در آستانه کشته شدن بود، یک نیروی کیهانی مرموز به او برخورد می‌کند و او را تحت تاثیرش قرار می‌دهد. زمانی که آن‌ها به خانه باز می‌گردند، این نیرو نه تنها باعث می‌شود تا جین قدرتمندتر شود، بله باعث ناپایدارتر شدن او نیز می‌شود. جین باید با نیرویی که نمی‌تواند آن را درک کند، مبارزه کند. زمانی که جین از کنترل خارج می‌شود و شروع به آسیب زدن به کسانی که دوست‌شان دارد، می‌کند، حال اعضای این خانواده که از یکدیگر جدا شده‌اند، باید یک بار دیگر متحد شوند تا نه تنها جین را نجات دهند، بلکه از زمین در برابر گروهی از بیگانگان فضایی که آرزوهای آن‌ها استفاده از از نیروی جین گری است تا با آن بر کهکشان حکومت کنند، دفاع کنند.

فیلم X-Men: Dark Phoenix قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) به‌روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده