// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۱

پوستر جدید بازی The Last of Us 2 با حضور جوئل

با توجه به پوستر روز Outbreak، به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد منتشر شدن اطلاعاتی از شخصیت جوئل در بازی The Last of Us Part 2 خواهیم بود.

یکی از مواردی که بازیکنان از استودیو ناتی‌ داگ، سازنده بازی The Last of Us Part II، می‌خواهند، یک تریلر با محوریت شخصیت جوئل است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ناتی‌داگ به مناسبت روز Outbreak 2018، در کنار محتویاتی جدید، پوستری مرموز را منتشر کرده است که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید.

پوستر Outbreak 2018

پوستر منتشر شده، شخصی را نشان می‌دهد که روی یک تکه سنگ نشسته است و گیتار می‌نوازد. زمانی که به این پوستر و شخص مورد نظر دقیق‌تر نگاه کنیم، مردی را می‌بینیم که از نظر ظاهری و لباس پوشیدن، شباهت بسیاری به شخصیت جوئل در بازی The Last of Us Part 2 دارد. در این میان، مورد مرموز دیگری وجود دارد و آن هم گرگی است که در صحنه حضور دارد و همین‌طور کرم‌های شب‌ تاب که نماد سری The Last of Us هستند.

پوستر Outbreak 2018

اگر به گذشته نگاه کنیم، در سال ۲۰۱۶ و روز Outbreak آن سال، شاهد رونمایی از پوستری بودیم که خالکوبی دست الی را نشان می‌داد و در سال ۲۰۱۷ بازی The Last of Us Part 2 معرفی شد. به همین دلیل انتظار می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور شاهد منتشر شدن اطلاعاتی حول شخصیت جوئل در بازی The Last of Us Part II باشیم. در آخر نظر شما کاربران زومجی در مورد پوستر منتشر شده چیست؟ بازی The Last of Us Part 2، به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.

برای مشاهده محتویات جدیدی که به مناسبت روز Outbreak برای هواداران The Last of Us در نظر گرفته شده، از جمله تم رایگان PS4، می‌توانید به وب‌سایت رسمی این بازی سر بزنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده