نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶

برنامه اندرو لینکلن برای بازگشت به سریال The Walking Dead به عنوان کارگردان

اندرو لینکلن، بازیگر نقش ریک گرایمز تایید کرد که تصمیم دارد تا به‌عنوان کارگردان در سریال The Walking Dead بازگردد.

از زمان پخش اولین قسمت از سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) در سال ۲۰۱۰ از شبکه AMC، شاهد نقش آفرینی اندرو لینکلن در نقش ریک گرایمز تا به امروز بودیم، اما این شخصیت قرار است در طول فصل نهم این سریال زامبی محور و ترسناک را ترک کند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اندرو لینکلن تایید کرد که برنامه دارد تا به‌عنوان کارگردان در مجموعه مردگان متحرک بازگردد. در مصاحبه با EW، لینکلن تایید کرد که می‌خواهد تا پس از آموزش و یادگیری کارگردانی، برای فیلمبرداری و تولید قسمت یا قسمت‌هایی از فصل نهم سریال The Walking Dead به سنویا در ایالت جورجیا که محل فیلمبرداری سریال است، بازگردد. لینکلن گفت:

من قصد دارم که به‌عنوان یک کارگردان برگردم و هدف من این است که سال آینده قسمتی را کارگردانی کنم. 

Andrew Lincoln

لینکلن همچنین اشاره کرد که پس از خانواده خود، بازیگران سریال مردگان متحرک شگفت انگیزترین خانواده‌ای است که او داشته است. با توجه به حرف‌های لینکلن، او احتمالا یک قسمت از نیمه دوم فصل نهم سریال The Walking Dead را کارگردانی خواهد کرد و احتمالا برای کارگردانی قسمت یا قسمت‌های بیشتری از فصل دهم این سریال نیز باز خواهد گشت. اگرچه جدایی لینکلن از مجموعه مردگان متحرک دائمی نخواهد بود، اما او در ادامه به شوخی گفت:

من نمی‌توانم اینقدر از این مجموعه دور باشم؛ چون نمی‌توانم دوری آن را تحمل کنم. این نشان می‌دهد که من چقدر زندگی خود را در این سریال گذرانده‌ام و این داستان ادامه دارد. 

سریال The Walking Dead براساس رمان‌های کامیکی زامبی محور، ترسناک و آخر الزمانی اثر رابرت کرکمن تولید و منتشر می‌شود و پخش فصل نهم این سریال از تاریخ ۹ اکتبر امسال (۱۵ مهر) آغاز خواهد شد. میانگین تعداد بینندگان سریال The Walking Dead در سال ۲۰۱۵ به ۱۹ میلیون بیننده افزایش پیدا کرده بود و حال به طور متوسط ۱۱ میلیون بیننده هر قسمت این سریال را تماشا می‌کنند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده