نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

پل جان واسکوئز، بازیگر سریال Sons of Anarchy در سن ۴۸ سالگی درگذشت

طبق خبرهای منتشر شده، پل جان واسکوئز، بازیگر سریال Sons of Anarchy در سن ۴۸ سالگی دار فانی را وداع گفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پل جان واسکوئز در سن ۴۸ سالگی درگذشته است. طبق خبری که وب‌سایت TMZ منتشر کرده، او که سابقه بازی در سریال Sons of Anarchy (پسران آنارکی) و سریال NYPD Blue را در کارنامه داشته، روز دوشنبه در خانه پدری‌اش در شهر سن خوزه در ایالت کالیفرنیا، دار فانی را وداع گفته است. گفته می‌شود که او به علت سکته قلبی فوت کرده است، اما تحقیقات پلیس و پزشکی قانونی همچنان ادامه دارد و علت مرگ این بازیگر هنوز رسما اعلام نشده است. با این حال، پدر پل جان واسکوئز گفته است که تلاش او برای احیای جان پسرش نیز بی نتیجه باقی مانده بود و نتوانست مانع مرگ پسرش شود.

واسکوئز نقش آنخل گنز در سریال Sons of Anarchy را بر عهده داشت که او این نقش را در دو قسمت این سریال با نام‌های Booster و Kiss که در واقع قسمت دوم و نهم فصل چهارم این سریال بودند، بازی کرد. او همچنین در برخی از سریال‌های دیگری چون سریال ER، سریال Justified (موجه) و سریال How I Met Your Mother (آشنایی با مادر) نیز به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر این، واسکوئز در سریال‌های دهه ۸۰ میلادی مثل سریال 21Jump Street ( خیابان جامپ شماره ۲۱)، سریال Simon & Simon (سیمون و سیمون) و سریال Freddy's Nightmares نیز حضور داشته است.

فعالیت واسکوئز به دنیای تلویزیون محدود نمی‌شد و او حضور کوتاهی را در فیلم‌هایی چون فیلم Somewhere (یک جایی)، فیلم Ghost Rider: Spirit of Vengeance (گوست رایدر: روح انتقام) و فیلم Foreign Land نیز داشته است. پروژه بعدی او فیلم کوتاه Thug Alley بوده که طبق توصیف آن، دو دوست ۲۴ ساعت زمان دارند تا بدهی خود را تسویه کنند و در ادامه تصمیم به انجام یک سرقت مسلحانه در لاس وگاس می‌گیرند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده