نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

Resident Evil 2 Remake حس و حالی شبیه به یک نسخه جدید از رزیدنت ایول دارد

طبق اعلام کمپانی کپکام، بازی Resident Evil 2 Remake با اینکه یک نسخه بازسازی‌شده است، اما حس و حالی شبیه به یک بازی جدید از مجموعه رزیدنت ایول دارد. 

بازی Resident Evil 2، محصول سال ۱۹۹۸، بدون شک یکی از نسخه‌های عالی این مجموعه است و حال، کپکام قصد دارد تا آن را در قالب Resident Evil 2 Remake، بازسازی کند. این بازی تغییرات زیادی در مقایسه با نسخه اصلی داشته و برای مثال زاویه دوربین آن تغییر یافته است یا گرافیک بازی، به لطف موتور RE Engine که در ساخت Resident Evil 7 هم از آن استفاده شده بود، کاملا مدرن و چشم‌نواز است. 

حال در جریان جدید‌ترین اخبار بازی، یوشیاکی هیرابایاشی و تسویوشی کاندا، تهیه‌کنندگان بازی Resident Evil 2 Remake، اطلاعات جدیدی پیرامون آن ارائه کرده‌اند. بر این اساس، تهیه‌کنندگان بازی اعتقاد دارند که Resident Evil 2 Remake، بیش از آنکه یک نسخه صرفا بازسازی‌شده باشد، شبیه به یک نسخه جدید در مجموعه رزیدنت ایول است؛ چرا که این نسخه، قرار است یک قدم رو به جلو برای مجموعه رزیدنت ایول باشد و در جنبه‌های مختلف، ویژگی‌های جدیدی در پی داشته باشد. برای مثال، به لطف موتور گرافیکی قدرتمند، لباس کاراکتر‌ها در اثر درگیری‌ها و مبارزه با زامبی‌ها، کثیف می‌شود و تاثیر آن باقی می‌ماند. یا در طرف دیگر، زامبی‌ها بسته به اینکه چگونه به آن‌ها حمله کنید یا کدام قسمت از بدن‌شان را هدف قرار دهید، واکنش متفاوتی نشان می‌دهند. 

کاندا در ادامه گفت:

با اینکه اتمسفر راکون سیتی دقیقا مثل نسخه اصلی رزیدنت ایول 2 است، اما مواردی مثل اینکه کاراکتر‌ها چه زمانی برای اولین بار با یکدیگر رو‌به‌رو می‌شوند، تغییراتی داشته است. 

البته تهیه‌کنندگان بازی اعلام کردند که با وجود ویژگی‌های جدید، هدف اصلی آن‌ها حفظ آن حس و حال اصلی سری رزیدنت ایول است و Resident Evil 2 Remake، قطعا شبیه به یک نسخه از رزیدنت ایول خواهد بود و اتمسفر همیشگی آن را خواهد داشت. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده