// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۷

بازی Professor Layton and the Curious Village برای آیفون و اندروید منتشر شد

استودیو لول 5 اعلام کرد که بازی ماجراجویی و معمایی Professor Layton and the Curious Village هم‌اکنون برای آیفون و دستگاه‌های اندرویدی در دسترس است.

ماه گذشته اپ استور (App Store) با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که بازی Professor Layton and the Curious Village برای آیفون منتشر می‌شود. حال سازنده آن یعنی استودیو لول 5 (Level-5) با انتشار پستی بیان کرده است که بازی مذکور هم‌اکنون برای دستگاه‌های موبایل یعنی آیفون و اندروید در دسترس است و کاربران با خریداری و دانلود کردن آن می‌توانند این بازی قدیمی و ماجراجویی را به همراه خود در بیرون از منزل تجربه کنند. بازی مذکور روی موبایل تنها یک پورت نیست و سازندگان ویژگی‌های جدیدی را نیز به آن اضافه کرده‌اند. به طور مثال صحنه‌های سینمایی جدیدی که پیش‌تر در نسخه‌های دیگر این بازی دیده نشده است در این پورت گنجانده شده است.

بازی، داستان پروفسور لیتون را که در واقع یک باستان شناس معروف است، روایت می‌کند. وی به همراه دستیار جوانش یعنی لوک در شهر کوچکی به نام St Mystere ماجرای خود را آغاز می‌کند. شخصی بسیار مهم از این شهر از قهرمانان ما درخواست کمک کرده‌ است که یک سیب طلایی را که محل آن مشخص نیست برای آنها پیدا کنند.

 Professor Layton and the Curious Village

بازی Professor Layton and the Curious Village در ابتدا در سال ۲۰۰۷ برای کنسول دستی نینتندو 3DS منتشر شده است و حال شاهد پورت شدن این بازی معمایی و پازل روی موبایل هستیم. بازی مذکور تا به امروز بیش از ۱۷ میلیون نسخه فروش داشته است. نسخه‌های دیگری از این مجموعه همچون Layton’s Mystery Journey: Katrielle and the Millionaires’ Consipiracy و نسخه فرعی Layton Brothers: Mystery Room نیز برای دستگاه‌های موبایل در دسترس است.

کاربران برای اجرای بازی Professor Layton and the Curious Village روی آیفون نیاز به سیستم عامل iOS 8.0 دارند و در آن سو نیز اندروید 4.4 یا جدیدتر برای دستگاه‌های اندرویدی مورد نیاز است. بازی مذکور هم‌اکنون با قیمت ۹.۹۹ دلار در دسترس دارندگان دستگاه‌های موبایل است. در پایین می‌توانید از طریق لینک‌های تعبیه شده به صفحه پلتفرم خود مراجعه کنید و پس از خریداری کردن آن را دانلود کنید.

دانلود بازی Professor Layton and the Curious Village


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده