// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۶

بازی Monster Hunter Stories برای اندروید و آیفون در دسترس قرار گرفت

علاقه‌مندان به سری Monster Hunter، هم‌اکنون می‌توانند بازی Monster Hunter Stories را از فروشگاه پلی‌استور یا اپ‌استور خریداری و تجربه کنند.

اگر جزو علاقه‌مندان به مجموعه Monster Hunter هستید، باید بگویم که طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، بازی Monster Hunter Stories برای سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند به فروشگاه گوگل پلی و فروشگاه اپ استور مراجعه کنند و با خریداری این بازی به ارزش ۱۹.۹۹ دلار، آن را دانلود و تجربه کنند.

بازی اندروید و آیفون Monster Hunter Stories اولین بار پاییز سال گذشته برای نینتندو 3DS روانه بازار شد و تفاوت‌هایی با سایر نسخه‌های این مجموعه دارد. در تمامی نسخه‌های سری مانستر هانتر، شما باید هیولاهای مختلفی را شکار کنید و با جمع‌آوری متریال‌های‌شان، روی آن‌ها تحقیق و شناخت پیدا کنید؛ حال در Monster Hunter Stories قضیه کمی متفاوت است و باید با هیولاهای بازی دوست شوید.

از این رو شاهد گیم‌پلی متفاوتی هستیم که بر پایه گشت و گذار، شناخت و دوستی با هیولاهای معروف بازی طراحی شده است. از نظر طراحی نیز بازی Monster Hunter Stories، طراحی‌های کارتونی و رنگارنگ را برای هواداران تدارک دیده است که می‌توانند محیط‌های مختلف و جذابی را مشاهده کنند. از آن جایی که با یک بازی پولی طرف هستیم، پرداخت‌های درون برنامه‌ای نقشی در بازی ندارند و قبل از خرید بازی، می‌توانید دموی Monster Hunter Stories را با نام Monster Hunter Stories: The Adventure Begins دانلود و تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده