نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

بازی های ماه اکتبر ایکس باکس گیم پس؛ از Forza Horizon 4 تا Metro Redux

طبق اعلام مایکروسافت، در ماه اکتبر بازی‌هایی چون Forza Horizon 4 و مجموعه Metro Redux به سرویس ایکس‌باکس گیم پس اضافه می‌شوند.

مایکروسافت در ابتدای هر ماه میلادی، چند بازی جدید به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌کند و در ماه اکتبر هم شاهد اضافه شدن چند بازی به این سرویس خواهیم بود. بدون شک بزرگ‌ترین بازی که قرار است در این ماه به Xbox Game Pass اضافه شود، بازی Forza Horizon 4 خواهد بود که مشترکان گیم پس، می‌توانند آن را بدون پرداخت هزینه بیش‌تر تجربه کنند. 

اما جدا از نسخه جدید فورتزا، در این ماه شاهد آثار دیگری هم خواهیم بود؛ Wolfenstein: The New Order، یکی از بازی‌های مشهور دیگر این سرویس در ماه اکتبر است و در کنار آن، بازی‌های دیگری چون مجموعه ریمستر‌شده Metro Redux، Westerado: Double Barreled، LEGO Indiana Jones، Shantae: 1/2 Genie Hero و Split/Second را خواهیم داشت. 

البته باید به این نکته اشاره کنیم که چون بازی فورتزا هورایزن 4 در تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهر) منتشر خواهد شد و بازی‌های جدید گیم پس در تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) در دسترس قرار می‌گیرند، برای بازی کردن این تجربه ریسینگ باید یک روز منتظر بمانید. 

سرویس ایکس‌باکس گیم پس از در دسترس قرار گرفتن، با استقبال خوبی از جانب گیمر‌ها رو‌به‌رو شده است و برای عضویت در آن، باید ماهیانه مبلغ ۹.۹۹ دلار پرداخت کنید و اگر هم قبلا عضو این سرویس نشده‌اید، می‌توانید یک تجربه رایگان ۱۴ روزه از آن داشته باشید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده