// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵

معرفی بازی موبایل Creative Destruction: تجربه‌ای مشابه فورتنایت

Creative Destruction یک بازی بتل‌ رویال مشابه فورتنایت، بازی پرطرفدار این روزهای دنیای گیمینگ است که برای پلتفرم موبایل عرضه شده است. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

مدتی است که تب بازی های بتل‌ رویال بسیار بالا گرفته و پس از موفقیت عظیم بازی‌های پابچی (PUBG) و فورتنایت (Fortnite)، شاهد اضافه شدن بخش بتل رویال به بازی‌های پرطرفداری مانند بتلفیلد و ندای وظیفه هستیم. در نتیجه طبیعی است که شاهد عرضه نسخه‌های کلون و مشابه آنها برای پلتفرم‌های اندروید و iOS باشیم. همانطور که قبل از عرضه نسخه‌ی رسمی پابجی برای گوشی‌های هوشمند، بازی‌هایی مانند Knives Out و Rules Of Survival توانستند نظر بسیاری از طرفداران این سبک بازی‌ها را به خود جلب کنند، Creative Destruction هم یک نسخه‌ی مشابه از بازی Fortnite است و برای پر کردن جای خالی تا زمان عرضه رسمی و کامل آن گزینه‌ی بسیار خوبی به حساب می‌آید. این بازی اندروید و آیفون که به طور رایگان منتشر شده است، تاکنون توانسته میانگین امتیاز ۴.۶ ستاره از ۵ ستاره را در اپ‌استور کسب کند که نمره‌ی خوبی محسوب می‌شود و سازندگان توانسته‌اند در ساخت نسخه‌ی مشابه فورتنایت خوب عمل کنند. البته مانند اکثر بازی‌های رایگان این پلتفرم خرید‌های درون برنامه‌ای در بازی حضور دارند و بازیکنان می‌توانند برای خرید‌ آیتم‌های درون بازی از پول واقعی هم استفاده کنند.

بازی اندروید Creative Destruction که توسط استودیوی ZuoMasterDeveloper منتشر شده است، در تمامی بخش‌ها یک کپی خوش‌ساخت از فورتنایت است و اگر بعضی جزییات کوچک در نظر گرفته نشود، ممکن است نتوان دو بازی را از یکدیگر تشخیص داد. همانند Fortnite، بازی Creative Destruction نیز یک اثر سندباکس در سبک بقا است که در آن ساخت و ساز و مبارزات تک به تک از عناصر اصلی بازی به شمار می‌روند. پس از یک سقوط آزاد از تاکسی پرنده، ۱۰۰ بازیکن در نقشه‌ی بزرگ بازی که به گفته سازندگان ۴*۴ کیلومتر وسعت دارد، پخش می‌شوند و باید با استفاده از دستگاه مخصوص Destructor، با تخریب تقریبا تمامی اشیای موجود در محیط بازی، مواد اولیه را برای ساخت و ساز‌های تدافعی بازی به دست بیاورند. نقشه بازی که از وسعت خوبی برخوردار است، به ۱۳ منطقه مختلف تقسیم شده است که طبیعتا هر منطقه از تجهیزات و منابع مختلفی بهره می‌برد.

بازی Creative Destruction

Creative Destruction با شباهت‌های انکار نشدنی خود به Fortnite، توانسته نظر بازیکنان زیادی را به خود جلب کند

گیم‌پلی بازی همانند سایر بازی‌های بتل رویال از هیجان بالایی برخوردار است و به خوبی صبر و دقت و سرعت بازیکنان را به چالش می‌کشد. پس از تخریب اشیای مختلف و به دست آوردن منابع کافی، امکان ساخت قلعه‌های تدافعی برای بازیکنان به دست می‌آید که برای زنده ماندن تا پایان بازی امری ضروری به نظر می‌رسد. در بازی ۱۴ نوع اسلحه مختلف مانند شعله افکن و موشک انداز و کلت‌های ساده وجود دارند که هر بازیکن با توجه به محل فرود یا سبک بازی خود می‌تواند از آنها به نفع خود استفاده کند.

همچنین در بازی امکان استفاده از هر دو نمای اول شخص و سوم شخص وجود دارد که به طبع استفاده از هر نما نقطه‌ ضعف‌ و قوت خاص خود را دارد. کنترل‌های بازی نیز بسیار روان و خوب طراحی شده‌اند و بازیکنانی که قبلا در پلتفرم موبایل بازی‌های اول شخص یا سوم شخص را تجربه کرده‌اند، به خوبی با سیستم کنترل بازی آشنا هستند. سیستم ساخت مسابقه‌های بازی نیز بسیار پایدار و متعادل عمل می‌کند، اما در بخش‌هایی با استفاده از بات‌ها کمی از آن هیجان بازی کم می‌شود.

بازی Creative Destruction

ظاهر بازی Creative Destruction هم مانند سایر بخش‌ها یه کپی کامل از فورتنایت است، اما این موضوع به خودی خود نکته‌ای منفی نیست. طراحی کارتونی و رنگارنگ بازی، به جلب بازیکنان بیشتر بسیار کمک کرده است و بازی مانند پابجی ظاهر خشن و کاملا جنگی ندارد و بخش سرگرمی نیز در آن در نظر گرفته شده است. انیمیشن‌های بخش‌های مختلف بازی مانند حرکات شخصیت‌ها و نابودی و ساخت و ساز اشیای درون بازی نیز بسیار خوب اجرا می‌شوند و بازی برای دستگاه‌های میان رده هم به خوبی بهینه سازی شده است.

در بازی آیفون Creative Destruction حالت‌های مختلفی نیز طراحی شده و می‌توان به صورت تکی، دو نفره و تیمی در بازی شرکت کرد که هرکدام از این حالت‌ها به استراتژی‌های خاص خود نیاز دارند و در حالت‌های تیمی، کار گروهی حرف اول را می‌زند.

بازی Creative Destruction

در زمانی که نسخه‌ی اصلی و رسمی Fortnite هنوز به طور کامل برای اندروید منتشر نشده، Creative Destruction می‌تواند به خوبی این جای خالی را پر کند. اگر از علاقه‌مندان بازی پرطرفدار فورتنایت و مشتاق تجربه‌ی مشابه آن روی گوشی‌ هوشمند خود هستید، Creative Destruction یکی از بهترین گزینه‌های شما به شمار می‌رود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Creative Destruction


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده