نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰

زوم کست ویژه بازی‌های بتل رویال؛ از گفتگو تا نگاهی به تاریخچه این ژانر و حالت بتای Blackout

در جدیدترین قسمت از برنامه زوم‌کست که ویژه بازی‌های بتل رویال است هم لیزرتگ بازی کردیم، هم گفتگو کردیم و البته آیتم‌های دیگری هم برای شما تدارک دیدیم.

پابجی،‌ فورتنایت،‌ حالت Blackout بازی Black Ops 4؛ حالا تب بتل رویال در حال همه‌گیر شدن است؛ دورنمای بازی‌های ویدیویی و به خصوص سبک تیراندازی اول شخص این روزها انگار به بتل رویال اختصاص دارد. از سال ۲۰۰۰ تا به امروز، اگرچه این سبک در فیلم‌ها و مانگاها وجود داشت، اما این روزها بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته و همین هم دلیلی شد تا در یکی دیگر از قسمت‌های برنامه زوم کست به صورت ویژه و اختصاصی نگاهی به این ژانر داشته باشیم. 

در این قسمت سعی کردیم با آیتم‌های مختلف و متنوع، شما را هرچه بیشتر در جریان هجوم بتل رویال به بازی‌های ویدیویی قرار دهیم. گفتگو کردیم با مهمان برنامه درباره این جریان در بازی‌ها و البته سخت‌افزار را فراموش نکردیم و سعی کردیم در بخش سخت‌افزار به شما برای اجرای بهینه‌تر و با هزینه کمتر این سبک از بازی‌ها کمک کنیم. دو آیتم ویدیویی هم در خلال برنامه گنجانده شده که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست. 

صحبت را کوتاه می‌کنیم و امیدواریم از تماشای این زوم‌کست لذت ببرید. شاید نیازی به گفتن نباشد که مانند همیشه،‌ دیدگاه‌ها، انتقادها و پیشنهاد‌هایی که برای ما در بخش نظرات می‌نویسید، از هر چیزی باارزش‌تر است.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده