نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

مل گیبسون کارگردانی بازسازی فیلم The Wild Bunch را بر عهده گرفت

مل گیبسون پس از توافق با کمپانی برادران وارنر، کارگردان و وظیفه نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم The Wild Bunch را بر عهده گرفت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم بعدی مل گیبسون مشخص شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، مل گیبسون، کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای چون فیلم Braveheart (شجاع‌دل)، فیلم The Passion of the Christ (مصائب مسیح)، فیلم Apocalypto (آپوکالیپتو) و فیلم Hacksaw Ridge (لبه‌ی تیغ)، وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم The Wild Bunch (این گروه خشن) را برای کمپانی برادران وارنر بر عهده گرفته است. علاوه بر کارگردانی، گیبسون به‌همراه برایان بگبی که پیش از این در ساخت فیلم کوتاه On Duty نقش داشته است، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت. گیبسون به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت.


Mel Gibson

نسخه اصلی فیلم The Wild Bunch به کارگردانی سام پکینپا در سال ۱۹۶۹ منتشر شد که داستان پایک بیشاپ و دارودسته‌اش را که شامل داچ و چند هفت‌تیرکش ماهر دیگر می‌شود روایت می‌کند. این گروه یکی از آخرین دسته خلافکاران غرب وحشی هستند و آن‌ها دست به یک سرقت مسلحانه می‌زنند که در ادامه به کشتاری بی‌رحمانه تبدیل می‌شود. اتفاقات این فیلم وسترن در دوره‌ای جریان دارد که دوره غرب آمریکا در حال ناپدید شدن است و پس از آن دوره صنعتی آغاز می‌شود. علاوه بر کارگردانی، پکینپا به‌همراه والون گرین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Wild Bunch را نیز بر عهده داشته است.

ویلیام هولدن، ارنست بورگناین، رابرت رایان، ادموند اوبرایان، وارن اوتس، هایمه سانچز، بن جانسون و السا کاردناس، از جمله بازیگرانی بودند که در نسخه اصلی فیلم The Wild Bunch حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم وسترن با تحسین منتقدان نیز مواجه شده و در مجموع ۹۴ درصد نقد مثبت در وب‌سایت راتن تومیتوز را دریافت کرده است. از این فیلم به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های دهه گذشته و یکی از بهترین فیلم های وسترن تاریخ نام برده می‌شود. کمپانی برادران وارنر از ۸ سال گذشته به دنبال ساخت بازسازی فیلم The Wild Bunch بوده است و در ابتدا برایان هالگلند، کارگردان فیلم Legend‌ (افسانه) قرار بود این فیلم را تولید کند که در نهایت ساخت آن به تونی اسکات، کارگردان فیلم Top Gun (تاپ گان) واگذار شد که در سال ۲۰۱۲ او خودکشی کرد و ساخت بازسازی فیلم The Wild Bunch متوقف شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده