نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۴

ویدیو جدید بازی League of Legends بازآفرینی هیرو Ezreal را نمایش می‌دهد

سازندگان بازی League of Legends که پس از هیروهای Nunu و Willump، مشغول بازسازی هیروی Ezreal هستند، یک ویدیو کوتاه از نسخه‌ی بازآفرینی‌شده‌ی آن نمایش دادند.

 تابستان امسال بود که تیم سازنده‌ی بازی League of Legends در استودیو Riot Games، دو هیروی Nunu و Willump را بازآفرینی کردند. اخیرا در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، آگاه شدیم که اعضای این استودیو درحال بازآفرینی کاراکتر Ezreal هستند و به‌تازگی، یک ویدیو کوتاه از آن منتشر کرده‌اند که در ادامه‌ی این مطلب، آن را تماشا می‌کنیم.

در این ویدیو ۵۰ ثانیه‌ای که از کاراکتر Ezreal منتشر شده، می‌بینیم که قابلیت‌های نسخه‌ی بازسازی‌شده او با نسخه‌ی قبلی‌اش تفاوت چندانی نمی‌کند و بزرگ‌ترین تغییر صورت گرفته در مکانیک‌های کنترلی‌اش، مربوط به حرکت ویژه‌ای می‌شود که با فشردن دکمه‌ی W انجام می‌دهد.

ما همچنین شاهد تغییراتی در ظاهر این کاراکتر هستیم و با وجود اینکه سبک کلی ظاهر Ezreal تغییری نکرده، اما تغییراتی که در نسخه‌ی بازسازی شده این شخصیت اعمال شده، ظاهرش را جذاب‌تر از قبل کرده است. در پایان تریلر هم پوشش‌های جدیدی که قرار است برای این هیرو منتشر شود، نمایش داده شده است.

هنوز تاریخ و ساعت در دسترس قرار گرفتن بازآفرینی هیرو Ezreal برای کاربران بازی League of Legends مشخص نشده است. این بازی را به صورت کاملا رایگان می‌توانید روی ویندوز و مکینتاش تجربه کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده