نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

واکین فینیکس با لباس کامل یک دلقک در تصویر جدید فیلم جوکر

به‌تازگی تصویر جدیدی از فیلم Joker منتشر شده که در آن شخصیت جوکر با ظاهر و لباس کامل یک دلقک به تصویر کشیده شده است.

مدت کوتاهی است که فیلمبرداری و تولید فیلم Joker (جوکر) آغاز شده است و طی این روزها شاهد انتشار تصاویر رسمی و تصاویری بسیاری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار از مجموعه دی سی (DC) بوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Joker منتشر شده است. در این تصویر که توسط تاد فیلیپس، کارگردان فیلم جوکر در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر شده، آرتور فلک ملقب به جوکر با بازی واکین فینیکس دیده می‌شود که لباس کامل یک دلقک سیرک را بر تن دارد. در واقع این تصویر بار دیگر اشاره می‌کند که او پیش از اینکه به انجام جرم و جنایت بپردازد، یک دلقک سیرک بوده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Joker BTS

با توجه به این تصویر، به نظر می‌رسد که خط داستانی اصلی فیلم Joker از داستان کامیک The Killing Joke (جوک کشنده) الهام گرفته شده باشد که در آن جوکر به‌عنوان یک استند آپ کمدین ناموفق و شکست خورده به تصویر کشیده است و احتمالا آرتور فلک نیز خط داستانی مشابه‌ای را در فیلم مستقل جوکر تجربه خواهد کرد. علاوه بر این، تصاویر دیگری نیز از فیلم Joker منتشر شده است که در آن آرتور فلک با لباس دلقک خود در حال انجام یک تماس تلفنی است و در یک تصویر بدون لباس دلقک و ظاهر جوکر دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم Joker به کارگردانی و نویسندگی تاد فیلیپس، قرار است در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. واکین فینیکس در نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جوکر حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده