// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

احتمالا فصل ششم Fortnite دارای شخصیتی با ظاهر لاما است

استودیو اپیک گیمز، به تازگی عکس جدیدی را از فصل ششم بازی Fortnite منتشر کرده است که در آن شاهد شخصیتی با ظاهر لاماهای بازی هستیم.

فصل ششم بازی Fortnite، در روز پنجشنبه پنج مهر ماه (۲۷ سپتامبر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با این حال هنوز اطلاعات دقیقی از تغییرات و محتویات این فصل در دسترس قرار نگرفته است. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودی اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی فورتنایت، به تازگی عکس جدیدی را از فصل ششم Fortnite در دسترس قرار داده است که در این عکس شاهد لاماهای معروف بازی هستیم؛ اما با ظاهری متفاوت نسبت به قبل.

دیروز حساب کاربری بازی فورتنایت در توییتر، تصویری از یک دی‌جی لاما را منتشر کرد و در متن آن نوشت که هر پارتی، به یک دی‌جی نیاز دارد. از این رو احتمال دارد در فصل ششم بازی Fortnite شاهد شخصیت دی‌جی لاما باشیم. نکته‌ی جالب تصویر منتشر شده، مکعب بنفش رنگ و معروف Fortnite در پس زمینه‌ی بازی است. از طرفی کم کم به سالگرد بخش بتل رویال بازی Fortnite نزدیک می‌شویم و این توییت بیشتر جنبه‌ی جشن گرفتن اولین سال عرضه بخش بتل رویال بازی Fortnite در آینده‌ی نزدیک را دارد.

بازی Fortnite

با تمام این تفاسیر می‌دانیم که فصل ششم بازی Fortnite نیز همانند فصل‌های گذشته، دارای یک بتل‌پس است که کاربران می‌توانند آن را با قیمت ۹۵۰ وی-باکس خریداری کنند. با خرید بتل‌پس این بازی، چالش‌های ویژه‌ای به صورت هفتگی برای شما در نظر گرفته می‌شود و با بالا بردن سطح Tierتان، جوایز مختلفی به شما داده می‌شود. نظر شما کاربران زومجی در مورد فصل ششم بازی Fortnite چیست؟ چه تغییراتی را برای بازی پیش‌بینی می‌کنید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده