// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

شخصیت های مجموعه Yakuza، در بازی Judge Eyes حضور ندارند

تیم سازنده سری Yakuza اعلام کرده است که شخصیت‌های این مجموعه در بازی Judge Eyes حضور ندارند.

یکی از مواردی که ذهن کاربرها و هواداران مجموعه Yakuza را به خود مشغول کرده است، این است که آیا بازی Judge Eyes (این بازی به اسم Project Judge نیز شناخته می‌شود) دارای شخصیت‌های سری یاکوزا است؟ زیرا از نظر داستانی، بازی Judge Eyes نیز در محله ساختگی کامورچو، واقع در توکیو روایت می‌شود. با این حال در نمایشگاه توکیو گیم شو 2018 و بنا به گفت‌وگوی سایت IGN با توشیهیرو ناگوشی، کارگردان بازی Judge Eyes، بازی Judge Eyes فاقد شخصیت‌های سری یاکوزا است.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، ناگوشی اعلام کرده است که در بازی Project Judge هیچ چهره‌ی آشنایی از سری یاکوزا را مشاهده نخواهید کرد. همچنین با وجود روایت داستانی در محیطی یکسان، از هواداران خواسته شده است تا به Project Judge به چشم یک بازی جدید نگاه کنند. وی در این باره می‌گوید:

Project Eyes از نظر محیط و ظاهر، شببیه به سری یاکوزا است؛ اما از نظر گیم‌پلی و داستان، تجربه‌ای متفاوت و کاملا جدید را ارائه می‌دهد.

در ادامه از توشیهیرو ناگوشی در مورد رویارویی یا مشاهده شخصیت‌های مجموعه Yakuza پرسیده شد و وی در این باره گفت:

من می‌خواهم که این [اشاره به Judge Eyes] یک بازی کاملا جدید باشد؛ بنابراین در حالی که داستان در محله کامورچو روایت می‌شود، هیچ‌کدام از شخصیت‌های مجموعه یاکوزا را مشاهده نخواهید کرد. اگر آن‌ها را در بازی قرار دهیم، به تجربه‌ی جدید بازی لطمه وارد می‌کند؛ از این رو من نمی‌خواستم آن‌ها را در بازی قرار بدهم.

همچنین کازوکی هوسوکاوا، تهیه کننده بازی Project Judge، نیز اعلام کرده است که در مراحل فرعی هم، هیچ نشانی از Yakuza قرار داده نشده است. وی در این باره می‌گوید:

داستانی که قصد روایت‌ آن را در بازی Project Judge داریم، با داستان مجموعه‌ی یاکوزا کاملا متفاوت است؛ از این‌ رو دلیلی وجود نداشت تا از شخصیت‌های این مجموعه استفاده کنیم. حتی اگر قصد این کار را هم داشتیم، مورد جذابی برای آن‌ها وجود نداشت تا هواداران را راضی نگه دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم هیچ‌کدام از شخصیت‌های Yauza را در این بازی قرار ندهیم.

نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Judge Eyes چیست؟ این بازی در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ در غرب عرضه می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده