// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تبلیغ جدیدی از نسخه نینتندو سوییچ بازی Dark Souls Remastered منتشر شد

کمپانی نینتندو در ویدیوی جدید نسخه سوییچ بازی Dark Souls Remastered از شما می‌خواهد که در مقابل دشمنان شکست‌ناپذیر این بازی،‌ آرامش خود را حفظ کنید.

بدون شک در بین بازی‌هایی که تاکنون عرضه شده‌اند، بازی Dark Souls را نمی‌توان تجربه‌ آرام‌بخش‌ قلمداد کرد، اما کمپانی نینتندو از کاربران می‌خواهد تا در زمان تجربه Dark Souls Remastered روی کنسول نینتندو سوییچ آرامش خود را حفظ کنند. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، تنها چند هفته مانده به عرضه نسخه سوییچ بازی Dark Souls Remastered، کمپانی نینتندو یک ویدیوی جدید و بامزه از این بازی اکشن نقش‌آفرینی بسیار سخت را منتشر کرده است و در آن تجربه بازی دارک سولز را روی کنسول نینتندو سوییچ نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

در اوایل سال میلادی جاری بود که نسخه ریمستر بازی Dark Souls برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه و اعلام شد که نسخه سوییچ این بازی با تاخیر در اختیار دارندگان این کنسول قرار خواهد گرفت. با این حال، چند هفته قبل تاریخ عرضه این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ مشخص شد و دو کمپانی باندای نامکو و فرام سافتور اعلام کردند که خریداران نسخه سوییچ بازی، یک آمیبو از Solaire of Astora را هم دریافت خواهند کرد.

Dark Souls Remastered Nintendo Switch

بازی Dark Souls Remastered به همراه تمامی بسته‌های الحاقی‌اش در تاریخ نوزدهم ماه اکتبر سال میلادی جاری (۲۷ مهرماه) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این بازی در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۸.۵ را کسب کرد که خلاصه‌ای از آن را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید:

Dark Souls Remastered شاید بهترین ریمستر نسل هشتم نباشد، اما یکی از بهترین بازی‌های نسل هفتم را با نرخ فریمی کاملا ثابت و رزولوشنی بهتر ارایه می‌دهد. چه این بازی را بارها تمام کرده باشید و چه برای اولین بار است که می‌خواهید پا به دنیای بازی بگذارید، Dark Souls Remastered یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان بازی‌های ریمستر شده نسل هشتم است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده