نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶

بیانیه صداپیشه شخصیت کلمنتاین با محوریت تعطیلی تل‌تیل گیمز

ملیسا هاچینسون، صداپیشه شخصیت کلمنتاین بازی The Walking Dead، اخیرا متنی احساسی با محوریت تعطیل شدن استودیو تل‌تیل گیمز منتشر کرده است. 

این روز‌ها اخبار مختلفی با محوریت تعطیل شدن استودیو تل‌تیل گیمز منتشر می‌شوند و افراد فعال مختلفی در صنعت بازی‌های ویدیویی، بیانیه‌هایی پیرامون این موضوع منتشر می‌کنند. در همین راستا، اخیرا ملیسا هاچینسون، صداپیشه شخصیت کلمنتاین در بازی The Walking Dead، متنی احساسی منتشر کرده و در آن، از طرفداران مجموعه تشکر کرده است. در ادامه می‌توانید این متن را مشاهده کنید:

تا جایی که من اطلاع دارم، تل‌تیل گیمز اپیزود دوم از فصل آخر بازی را منتشر خواهد کرد و این سری را به پایان خواهد رساند. من از این ناراحتم که طرفداران بازی، دیگر قادر نخواهند بود تا ماجراجویی‌های شخصیت کلمنتاین را تا انتهای آن دنبال کنند. با این حال تل‌تیل گیمز، بهترین استودیو در زمینه ساخت بازی‌های داستان‌محور است و حتی تعطیل شدن استودیو هم باعث نخواهد شد تا این حقیقت فراموش شود. 

البته علی‌رغم اعلام صداپیشه بازی، تل‌تیل گیمز امروز بیانیه جداگانه‌ای هم منتشر و در آن اعلام کرد که چند کمپانی دیگر، قصد دارند تا از آن‌ها در مسیر ساخت ادامه فصل آخر بازی واکینگ دد حمایت کنند و همین مساله باعث می‌شود تا امیدوار باشیم که در آینده، ادامه این بازی ساخته شود.  


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده