// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

به‌زودی جزئیات بیشتری از بتای بازی Fallout 76 منتشر می‌شود

پیت هاینس در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که بتسدا به‌زودی جزئیات بیشتری را از بتای بازی Fallout 76 در دسترس قرار می‌دهد.

بتای بازی Fallout 76 در ماه اکتبر (هفته دوم مهر ماه-اوایل آبان ماه) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و متاسفانه، اطلاعات دیگری از این بتا و جزئیاتش در دست نیست. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که به‌زودی اطلاعات بیشتری از بتای بازی Fallout 76 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در توییتر از پیت هاینس، رئیس بخش بازاریابی و فروش کمپانی بتسدا، پرسیده شد که بتای بازی Fallout 76 برای چند روز در دسترس است. پیت هاینز در جواب به این هوادار اعلام کرد که به‌زودی (احتمالا در این هفته) اطلاعات بیشتری از بتای بازی Fallout 76 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با توجه به گفته‌ی پیت هاینس، ما باید منتظر جزئیاتی از مدت زمان بتا، محتویات و سایر موارد باشیم.

در حال حاضر تنها راهی که برای دریافت بتای Fallout 76 وجود دارد، پیش خرید بازی است. بتای بازی Fallout 76 برای ایکس باکس وان و در ادامه برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت. در این میان یک نکته‌ی جالب وجود دارد و آن هم این است که در وبسایت بازی Fallout 76 نوشته شده است که نسخه‌ی بتا، نسخه‌ی کامل بازی را شامل می‌شود؛ این در حالی است که معمولا بتای یک بازی بخشی از محصول نهایی را در دسترس قرار می‌دهد.

همچنین مشخص شده است که تمامی پیشرفت‌های شما در نسخه‌ی بتا، به نسخه‌ی اصلی منتقل می‌شود. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Fallout 76 چیست؟ آیا این بازی را خریداری می‌کنید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده