نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Summit Way؛ معمای پل‌های کوهستان

در بازی Summit Way باید کوه‌ها را با ساخت پل به هم متصل کنید و ستاره جمع‌آوری کنید. با زومجی همراه باشید.

استودیوهای زیادی وجود دارند که برای ساخت بازی خود بودجه کمی دارند. اما با همان بودجه کم یک اثر زیبا و در خور تحسین توسعه می‌دهند. بازی‌های معمایی هم جای خود را در دل بازیکنان باز کرده است و شاهد بازی‌های پازل زیبا و چالش‌برانگیزی هستیم که برای پلتفرم‌های موبایل منتشر می‌شوند. استودیو Xymus با بودجه کم یک بازی موبایل معمایی زیبا با نام Summit Way توسعه داده است که چالش‌های جدیدی را پیش‌روی بازیکن قرار داده است. با زومجی همراه باشید تا این بازی اندروید و آیفون را معرفی کنیم.

Summit Way

گیم‌پلی بازی مکانیزم ساده‌ای دارد

بازی آیفون Summit Way یک بازی معمایی است که در آن باید یک سری رشته کوه را با پل به همدیگر متصل کنیم و یک مسیر ابتدا به انتها ایجاد کنیم. روند اصلی بازی هم بر این اساس طراحی شده است که بازیکن باید از یک کوه که نقطه شروع مرحله است، پل‌ها را به یکدیگر متصل کند و مرحله را به پایان برساند. شاید در توضیح اولیه بازی، بازی اندروید Summit Way یک بازی ساده به نظر برسد، اما با وجود محدودیت‌هایی مانند تعداد پل و عدم تقابل پل به یکدیگر، چالش بازی برای بازیکن نمایان می‌شود.  همچنین، در طول بازی اجازه اتصال دو پل به یک کوه را نداریم که سختی بازی دوچندان شده است. این بازی مکانیزم ساده‌ای دارد و بازیکن به راحتی با گیم‌پلی بازی آشنا می‌شود و مرحله را رو به جلو پیش می‌برد.

Summit Way

پازل‌های بازی به مرور سخت‌تر و چالش‌برانگیز می‌شوند

بازی موبایل Summit Way دارای گرافیک سه‌بعدی ساده‌ای است که پس زمینه‌ای سفید دارد و بازیکن شاهد کوه‌های مختلف است که باید برای اتصال آنها تلاش کند. با اینکه این بازی گرافیک ساده‌ای دارد، اما این سادگی باعث شده است زیبایی خاصی را برای بازیکن به ارمغان بیاورد. بازی Summit Way فاقد موسیقی است و سکوتی که در طول بازی وجود دارد، کمک می‌کند بازیکن با تمرکز بیشتری روی اتصال پل‌ها فکر کند. صداگذاری بازی هم تنها موقع ترسیم پل‌ها و پایان مراحل وجود دارد که ایراد خاصی در آن وجود ندارد.

Summit Way

بازی Summit Way یک بازی چالش‌برانگیز و زیبا است که می‌تواند تا مدت‌ها بازیکن را غرق در کوهستان‌های این بازی کند. سادگی در این بازی حرف اول را می‌زند و باعث شده است زیبایی خاصی را برای این اثر ایجاد کند. این بازی اندروید و آیفون به طرفداران بازی‌های معمایی پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید از طریق لینک‌های پایین این بازی را دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون Summit Way


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده