// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۰

بازی Mutant Football League: Dynasty Edition آبان ماه عرضه می‌شود

کمپانی Nighthawk Interactive اعلام کرده است که بازی Mutant Football League: Dynasty Edition در انتهای ماه اکتبر روانه بازار می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Nighthawk Interactive و استودیو Digital Dreams Entertainment، ناشر و سازنده بازی Mutant Football League، اعلام کرده‌اند که نسخه Dynasty Edition بازی Mutant Football League در ماه اکتبر عرضه خواهد شد.

کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در تاریخ هشت آبان ماه (۳۰ اکتبر) می‌توانند بازی Mutant Football League: Dynasty Edition را با قیمت ۲۹.۹۹ دلار روی پلتفرم مورد علاقه‌ی خود خریداری کنند.

نسخه داینستی ادیشن بازی Mutant Football League شامل حالت جدیدی به نام داینستی است. در این حالت بازیکنان در نقش یک مربی تیم رویایی Mutant Football League خود را جمع‌آوری می‌کنند. به عبارتی شما باید تازه‌کارهایی را دور یکدیگر جمع‌ کنید و آن‌ها را به بازیکنان ستاره‌ای تبدیل کنید تا به عنوان جنگجویان افسانه‌ای لیگ انتخاب شوند. از دیگر ویژگی‌های این نسخه می‌توان به حالت چندنفره بازی نیز اشاره کرد. در این حالت دو بازیکن به صورت آنلاین یا چهار بازیکن به صورت لوکال می‌توانند بازی را با یکدیگر تجربه کنند. همچنین مشخص شده است که گونه‌های جدیدی به بازی اضافه شده‌اند تا بازیکنان بتوانند تجربیات جدیدی را کسب کنند.

با این حال اگر علاقه‌مند به خواندن تمامی جزئیات نسخه داینستی ادیشن بازی Mutant Football League هستید، می‌توانید به منبع سایت خبری مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده