نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

لودینگ ۲۴: از تاریخچه سری فیفا تا به‌یاد ماندنی‌ترین لحظات تاریخ بازی‌های ویدیویی

در لودینگ ۲۴، به گذشته سر زده‌ایم و از تاریخچه مجموعه محبوب فیفا گفته‌ایم و سری زدیم به ماندگارترین لحظات تاریخ بازی‌های ویدیویی. با ما همراه باشید.

همیشه اوایل مهر، برای طرفداران فوتبال بازه زمانی هیجان‌انگیزی محسوب می‌شود. جدای از اینکه در این زمان، تمام لیگ‌های هیجان‌انگیز جهان شروع شده‌اند و با گذشتن چند هفته تا حدی هیجان به آنها اضافه شده است، زمان، زمان عرضه جدیدترین نسخه فیفا برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی نیز است. به دلیل این بازه زمانی مهم و محبوبیت بسیار زیاد ورزش فوتبال تصمیم گرفتیم قسمت اعظمی از لودینگ ۲۴ را به مجموعه فیفا اختصاص دهیم. در یکی از بخش‌های لودینگ این هفته، نگاهی به تاریخچه سری بازی‌های فیفا انداخته‌ایم و از گذشته تاکنون مهم‌ترین تغییرات و اهمیت نسخه‌های مختلف فیفا را فهرست کرده‌ایم.

اما این، تمام آیتم‌های مخصوص فیفا در این قسمت از لودینگ نیست زیرا در بخشی دیگر، تمام ویژگی‌های جدید فیفا ۱۹ را که به زودی عرضه خواهد شد، با هم مرور کرده‌ایم. در بخش تاپ فایو، یکی از جذاب‌ترین موضوع‌ها را انتخاب کرده‌ایم. به یاد ماندنی‌ترین لحظات تاریخ بازی‌های ویدیویی، نام عنوان تاپ فایو این هفته است که می‌توانید در آن تعدادی از بهترین لحظات تاریخ بازی‌های ویدیویی که برای همیشه در ذهن‌ها ماندگار شده‌اند، تماشا کنید.

مانند همیشه، در بخش تازه‌ها با میثم همراه می‌شویم و بازی‌هایی را که قرار است طی هفت روز آینده منتشر شوند، مرور می‌کنیم. همچنین در دماسنج، اخبار هفته به سبک لودینگ را مرور می‌کنیم. در نظرسنجی این هفته هم نظر شما را در رابطه با جذاب‌ترین ویژگی جدید فیفا جویا شده‌ایم. با قسمت بیست و چهارم لودینگ همراه باشید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

قسمت بیست و چهارم لودینگ، به دلیل عزای عمومی و ادای احترام به قربانیان حادثه تروریستی اهواز با یک روز تاخیر منتشر شد

شما می‌توانید از طریق فرم زیر، در نظرسنجی این هفته شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده