// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Kung Fu Clicker؛ ساخت دوجو و نبرد با اراذل و اوباش

بازی موبایل Kung Fu Clicker اثری شبیه‌ساز است که شامل دو بخش ساخت و ساز و نبرد می‌شود تا کاربران بتوانند تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز را کسب کنند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

یکی از دسته بازی‌هایی که کمتر از سایر سبک‌های بازی روی موبایل به آن توجه شده است، بازی‌های شبیه‌ساز است. در این قسمت از معرفی بازی موبایل، به سراغ یک بازی شبیه‌ساز رفته‌ایم؛ اثری که نسبت به سایر بازی‌های این سبک، تفاوت‌هایی دارد و به واسطه نوآوری‌هایش سعی دارد مخاطبان را سرگرم نگه دارد. بازی اندروید و آیفون Kung Fu Clicker، ساخته استودیو Pikpok، اثری شبیه‌ساز است که گیم‌پلی آن به دو بخش آنلاین و تک‌نفره‌ی آفلاین تقسیم می‌شود. از نظر داستانی نیز بازی موبایل Kung Fu Clicker دارای داستانی ساده است که یک پیش درآمد برای ورود بازیکنان به بازی و بخش گیم‌پلی به حساب می‌آید. در جریان داستان بازی Kung Fu Clicker، بازیکنان در نقش دختری به نام کارا قرار می‌گیرند که طبق خواسته‌ی پدربزرگ‌اش باید دوجو کونگ‌فو آسیب‌دیده‌ی خانوادگی‌شان را بازیابی کند؛ به عبارتی مدتی است که از حمله‌ی اعضای گروه شدو فنگ می‌گذرد و آسیبی جدی به مدرسه‌ی کونگ‌فو شما وارد شده است. حال شما پس از مشاهده توضیحات مختلف وارد بخش اصلی بازی می‌شوید.

بازی Kung Fu Clicker دارای دو بخش تک‌نفره و چندنفره است که در بخش تک‌نفره، دوجو خود را برای بخش رقابتی بازی آماده می‌کنید

با ورود به بخش اصلی، با بخش تمرینی بازی اندروید و آیفون Kung Fu Clicker روبه‌رو می‌شوید؛ جایی که بازیکنان نحوه بازی کردن را یاد خواهند گرفت و با المان‌ها و مکانیزم‌های بازی آشنا می‌شوند. در اینجا یک ساختمان دوجو را می‌بینید که بخش‌های مختلفی دارد. حال در ابتدای بازی این بخش‌ها بسته هستند و برای باز کردن‌شان باید مقدار پول مورد نظر را کسب کنید. حال نحوه پول درآوردن و باز کردن طبقات مختلف دوجو چگونه است؟ در بازی موبایل Kung Fu Clicker با آزاد سازی اولین بخش یا طبقه، متوجه رشد درآمدتان می‌شوید؛ به عبارتی زیر هر بخش یک نوار زرد رنگ در حال پر شدن است. حال زمانی که این نوار پر شود، مقدار پول مشخصی به حساب شما واریز می‌شود. به همین ترتیب زمانی که پول سایر بخش‌ها را درآوردید، می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید که طبقات دیگر دوجو نظیر آشپزخانه، محل تمرین، یا پشت بام و استراحت‌گاه را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. شاید با خود بگویید که روند پول درآوردن بر مبنای چنین سیستمی خسته کننده است و نمی‌تواند بازیکنان را به خود جذب کند. این در حالی است که می‌توانید بخش‌های مختلف بازی را ارتقا دهید و روند پول سازی هر طبقه را سریع‌تر کنید. از این‌ رو به راحتی می‌توانید بخش‌های مختلف را خریداری کنید و از بازی کردن لذت ببرید. در این میان تیم سازنده یک چالش مهم برای بازیکنان در نظر گرفته است که بُعد دوم بازی اندروید و آیفون Kung Fu Clicker را به تصویر می‌کشد. تا به اینجای کار با المان‌های نقش‌آفرینی و شبیه‌سازی روبه‌رو بودیم؛ این در حالی است که بازی موبایل Kung Fu Clicker جدا از موارد ذکر شده از المان‌های اکشن و مبارزه‌ای نیز بهره می‌برد.

پس از رسیدن به سطح مشخصی، می‌توانید سطح کلی دوجو را ارتقا دهید که در این حالت مجددا باید سایر طبقات را آزاد کنید؛ ولی این بار پول بیشتری را باید خرج کنید و قدرت شما از قبل بیشتر است

پس از گذشت زمان مشخصی، اراذل و اوباش گروه شدو فنگ مجددا به شما حمله می‌کنند و این روند به صورت همیشگی ادامه دارد؛ زیرا بازی Kung Fu Clicker یک بازی نامتناهی است و پایان‌بندی ندارد. نحوه مبارزه با اعضای گروه شدو فنگ نیز بدین صورت است که آن‌ها هر طبقه را طی می‌کنند تا به آخرین طبقه برسند و شما را نابود کنند. از این رو زمانی که آن‌ها را مشاهده کردید، می‌توانید با ضربه‌زدن به آن‌ها روی صفحه نمایش، به فرد مورد نظر آسیب برسانید. حال هرقدر سطح طبقه‌های دوجو شما بالاتر باشد، میزان آسیب‌رسانی شما نیز بیشتر خواهد بود. از این رو باید یک سیستم مدیریت بین طبقات و خرید طبقه‌ی جدید ایجاد کنید تا دچار مشکل نشوید. پس از نابودی و پاکسازی هر Wave، یک سری پاداش نیز به شما داده می‌شود. رفته رفته در Waveهای بالاتر، دشمنان شما هم تعدادشان بیشتر می‌شود و هم قدرت‌شان افزایش پیدا می‌کند. حال برای متعادل سازی میان درجه سختی بازی، استودیو Pikpok از استادهایی استفاده کرده است که می‌توانید آن‌ها را در دوجو خود استخدام کنید. در هر طبقه یک آیکون قرار دارد که با انتخاب آن می‌توانید استادهایی را که آزاد کرده‌اید در طبقه‌ی مورد نظر به کار بگمارید. همچنین با دریافت تعداد کارت‌های مشخص استادها، می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید تا قدرت‌شان بیش از پیش افزایش پیدا کند.

جدا از بخش تک‌نفره، بازی اندروید و آیفون Kung Fu Clicker دارای یک بخش چندنفره است که نبردهای PvP را در دسترس کاربران قرار می‌دهد؛ جایی که دوجوها و اعضای‌شان به نبرد با یکدیگر مشغول می‌شوند و هرقدر استادها و دوجو شما سطح بالاتری داشته باشند، در این بخش موفق‌تر خواهند بود. در انتها بازی موبایل Kung Fu Clicker تجربه‌ای سرگرم‌کننده و جدید در میان بازی‌های شبیه‌ساز است و اگر به دنبال یک بازی متنوع و هیجان‌انگیز هستید، Kung Fu Clicker می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Kung Fu Clicker


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده