نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸

حضور پروفسور ایکس و مگنیتو در تصاویر جدید فیلم X-Men: Dark Phoenix

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری دوباره فیلم X-Men: Dark Phoenix منتشر شده که در آن پروفسور ایکس و مگنیتو در حال انجام یک بازی هستند.

فیلمبرداری و تولید دوباره فیلم X-Men: Dark Phoenix (افراد ایکس: دارک فینیکس) مدتی است که آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید دوباره این فیلم منتشر شده که در آن پروفسور ایکس و مگنیتو در حال انجام یک بازی آشنا هستند. با اینکه هنوز کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخی برای انتشار اولین تریلر قسمت جدید فیلم X-Men (افراد ایکس) اعلام نکرده و تنها در ماه آذر گذشته، مجله EW اولین تصاویر رسمی این فیلم را منتشر کرد و مدت کوتاهی بعد امپایر تصاویر دیگری از فیلم را به اشتراک گذاشت که از آن زمان دیگر شاهد انتشار تصویر رسمی دیگری نبودیم.

در تصاویر جدیدی که از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم X-Men: Dark Phoenix منتشر شده، پروفسور ایکس با بازی جیمز مک‌ آووی و مگنیتو با بازی مایکل فاسبندر، حضور دارند که در حال بازی شطرنج هستند. اگر از طرفداران مجموعه فیلم X-Men باشید، قطعا انجام بازی شطرنج بین این دو شخصیت را بارها در فیلم‌های گذشته این مجموعه مشاهده کرده بودید که قرار است این اتفاق در این فیلم نیز رخ دهد. با این حال، ممکن است با توجه به اتفاقات فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس)، شاهد رابطه دوستانه جدیدی نیز بین اریک و چارلز اگزاویر باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

X-Men: Dark Phoenix

برخی معتقد هستند که این تصاویر ممکن است پایان اتفاقات فیلم X-Men: Dark Phoenix و کار مجموعه X-Men پیش از پیوستن و ریبوت احتمالی در دنیای سینمایی مارول باشد. جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، جسیکا چستین در نقش آنتاگونیست اصلی فیلم، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت در نقش لونا و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم X-Men: Dark Phoenix قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) به‌روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده