نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

تصاویر جدید پشت صحنه فیلم Top Gun: Maverick بازگشت تام کروز را نشان می‌دهد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Top Gun: Maverick منتشر شده که بازگشت تام کروز را به تصویر می‌کشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) منتشر شده است. در این تصاویر که توسط وب‌سایت MadMass منتشر شده، شاهد بازگشت تام کروز در نقش پیت میچل ملقب ماوریک هستیم. در یک تصویر تام کروز به‌همراه گروهی از تیم تولید در پایگاه نیروی هوایی دیده می‌شود که یک نفر با لباسی مشابه کروز نیز حضور دارد که ظاهرا بدلکار نقش ماوریک است. روی کلاه خلبانی نام ماوریک به راحتی قابل مشاهده است. در تصاویر دیگر کروز در حال پیاده روی در این پایگاه است که در آن هواپیماهای قدیمی بسیاری نیز دیده می‌شود. در پایان اولین تصویر از هواپیمای جدید پیت میچل ملقب به ماوریک هم حضور دارد که نام او روی آن نوشته شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Top Gun: Maverick

تام کروز در نقش پیت میچل (ماوریک)، وال کیلمر در نقش تام کازنسکی (آیسمن)، مایلز تلر در نقش پسر گوس، جنیفر کانلی در یک نقش مهم، گلن پاول در نقش Slayer (اسلیر)، اد هریس، جان هم، لوئیس پولمن، مونیکا باربارو، چارلز پارنل، جی الیس، بشیر صلاح الدین و دنی رامیرز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Top Gun: Maverick حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Tron: Legacy (ترون: میراث) و فیلم Oblivion (فراموشی)، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Top Gun را بر عهده داردوظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم تاپ گان بر عهده پیتر کریگ، اشلی میلر، جاستین مارکس، زک استنتز و اریک وارن سینگر، بوده است.

فیلم Top Gun: Maverick پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۹ (۲۱ تیر ۱۳۹۸) اکران شود، اما ماه گذشته کمپانی پارامونت پیکچرز از عقب افتادن اکران این فیلم برای یک سال خبر داد و اکنون این فیلم قرار است در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۱۳۹۹) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده