نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

کاترین مک‌ نامارا به جمع بازیگران فصل هفتم سریال Arrow پیوست

به‌تازگی اعلام شده که کاترین مک‌نامارا بازیگر سریال شکارچیان سایه (Shadowhunters) به جمع بازیگران فصل هفتم سریال ارو (Arrow) پیوسته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری TV Line در طی یکی از گزارش‌های جدید خود عنوان کرد که کاترین مک‌نامارا به جمع بازیگران فصل هفتم سریال Arrow (ارو) پیوسته است. او در این مجموعه قرار است نقش شخصیت مایا را ایفا کند و به صورت مقطعی در داستان حضور یابد. مایا یک مبارز خیابانی و همچنین یک دزد در شهر استار سیتی به حساب می‌آید. در حال حاضر، اطلاعات بیشتری در رابطه با این شخصیت در دست نیست اما اینگونه توصیف شده که نقش او، یک بخش اساسی و موثر است. براساس این گزارش، این بازیگر جوان فقط برای حضور یافتن در نیمه‌ی اولیه‌ی فصل قرارداد بسته است که البته این موضوع می‌تواند در آینده تغییر کند.

این بازیگر ۲۲ ساله، بیشتر برای ایفای نقش شخصیت اصلی سریال Shadowhunters (شکارچیان سایه) که سبکی فانتزی و درام داشت و از شبکه فری فرم (Freeform) پخش می‌شد، معروف شده است. علاوه بر این مجموعه تلویزیونی متوقف شده، او در گذشته در آثار سینمایی معروفی مانند فیلم Maze Runner: The Scorch Trials (دونده مارپیچ: مشقت‌های اسکرچ) و فیلم Maze Runner: The Death Cure (دونده مارپیچ: علاج مرگ) حضور یافت و نقش سونیا را ایفا کرد.

او آخرین چهره‌ی جدیدی به حساب می‌آید که پیوستن آن به فصل هفتم، اعلام شده است. پیش از این، هالی الیسا بازیگر سریال Supernatural (سوپرنچرال)، میراندا ادواردز بازیگر سریال The Magicians (جادوگران) و مایکل جانسون بازیگر Van Helsing (ون هلسینگ) به بازیگران فصل هفتم سریال ارو پیوستند. این بازیگران جدید قرار است هر کدام نقش یکی از اعضای مرگبار تیم Longbow Hunters را ایفا کنند. کالتن هاینز که ایفای نقش روی هارپر را برعهده دارد، قرار است باری دیگر به مجموعه بازگردد و به صورت یک شخصیت ثابت در فصل حضور داشته باشد. همچنین از طرف دیگر هم اعلام شده که مایکل جی وایت، کودی رودز و وینی جونز قرار است حداقل در قسمت اول این فصل حضور داشته باشند.

فصل هفتم سریال ارو، برای آغاز پخش در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۳ مهر ۱۳۹۷) برنامه ریزی شده است.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده