نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۴

کارگردان خلاق مارول گیمز، بازی Spider-Man را Iron-Man بازی‌های ویدیویی مارول نامید

کارگردان خلاق کمپانی بازی‌سازی مارول، در قالب یک توییت، بازی Spider-Man را به Iron Man بازی‌های ویدیویی مارول تشبیه کرد!

بازی Spider-Man، ساخته‌ی تحسین‌شده‌ی استودیو اینسامنیاک گیمز، چند هفته‌ای می‌شود که به موضوع شماره یک محافل گیمرها تبدیل شده است. به هرحال این بازی از نظر فنی، توانست نمرات و واکنش‌های بسیار خوبی را کسب کند و از لحاظ تجاری، سریع‌ترین فروش را در تاریخ بازی‌های انحصاری برند پلی استیشن داشته و لایق این همه توجه است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، آگاه شدیم که بیل رزمن (Bill Rosemann)، از کارگردانان خلاق استودیو مارول گیمز، در پاسخ به توییت وب‌سایت گیم‌اسپات مبنی بر فروش تاریخی بازی مرد عنکبوتی، با انتشار یک توییت بامزه و نقل قول کردن از برایان اینهارت که کارگردان خلاق بازی در اینسامنیاک گیمز است، به این بازی لقب «Iron Man بازی‌های ویدیویی مارول» را داده است!

تشبیه بازی Spider-Man به آیرون من بازی‌های مارول، حرکت بسیار جالبی است؛ چرا که فیلم Iron Man یکی از اولین آثار اقتباس شده از کامیک‌های مارول بود که توانست دنیای سینمایی مارول را به عموم مخاطبان در دنیا معرفی کند. اگر چنین اتفاقی با بازی اسپایدرمن هم به واقعیت بپیوندد، از حالا به بعد باید انتظار انتشار بازی‌های باکیفیتی براساس دنیای مارول را داشته باشیم و در واقع، باید چشم به راه شروع دورانی جدید از بازی‌های کنسولی مارول باشیم.

بازی Spider-Man را همین الان می‌توانید روی پلی استیشن 4 تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده