نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱

انتشار اولین تصاویر از لباس احتمالی جدید مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Far From Home

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شده که ظاهرا لباس جدید مرد عنکبوتی را نشان می‌دهند.

فیلمبرداری و تولید فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) در شهر پراگ و کشور چک ادامه دارد و تاکنون تصاویر بسیاری از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم در این کشور منتشر شده است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) منتشر شده که ظاهرا لباس جدید این ابرقهرمان محبوب دنیای مارول را نشان می‌دهد. طبق این تصاویر که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، مرد عنکبوتی قرار است با لباس سیاه رنگ در فیلم نیز حضور داشته باشد که پیش از این نیز شایعاتی در مورد آن منتشر شده بود. طبق اطلاعات منتشر شده، این لباس سیاه رنگی ارتباطی به سیمبیوت ندارد و در واقع لباس مرد عنکبوتی برای انجام ماموریت مخفیانه است که در دنیای کامیک نیز دارای چنین لباسی است. با این حال، هنوز واقعی بودن این تصاویر تایید نشده و ممکن است تنها یک فوتوشاپ باشد، اما این دو تصویر یک نگاه کلی از این لباس احتمالی را در فیلم Spider-Man: Far From Home به ما ارائه می‌دهند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Far From Home

Spider-Man: Far From Home

علاوه بر این، فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Far From Home در یک فستیوال خیابانی در شهر لیبرک در حال انجام است. این فستیوال خیابانی در واقع اشاره‌ای به یکی از حضورهای تاریخی شخصیت شرور و منفی میستریو در دنیای کامیک دارد و گفته می‌شود که احتمالا در این صحنه شاهد اولین رویارویی مرد عنکبوتی با میستریو خواهیم بود. شما در ادامه می‌توانید تصویر بخشی از پشت صحنه فیلمبرداری این صحنه در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) را مشاهده کنید:

Spider-Man: Far From Home BTS

تام هالند در نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی)، جیک جیلنهال در نقش میستریو، زندیا در نقش میشل، جیکوب باتالون در نقش ند لیدز، مریسا تومه در نقش می پارکر، مایکل کیتون در نقش والچر، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، کوبی اسمالدرز در نقش نقش ماریا هیل، گوئینت پالترو در نقش پپر پاتز، نومان اکار در نقش دیمیتری، رمی هی و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Far From Home حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده