نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶

تغییر نام نسخه پی سی بازی H1Z1 به Z1 و ارایه آپدیتی بزرگ برای حل مشکلات بازی

سازندگان بازی H1Z1 در پی آن هستند تا نسخه‌ی کامپیوتر بازی را بیش از پیش، پیشرفت بدهند و در اولین اقدام، نام آن را به Z1 تغییر دادند!

با وجود عملکرد خیلی خوب نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی H1Z1، نسخه‌ی کامپیوتر این بازی عملکرد آن‌چنان خوبی از خودش به نمایش نگذاشته است و جامعه‌ی کاربران بازی در گزارشات خود، از آپدیت‌های پر تعداد و مکانیک‌های بدفرم بازی شکایت داشته‌اند و استودیو Daybreak، سازنده‌ی بازی، مدت‌ها درگیر حل کردن آن است. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی و پس از توافقی که میان استودیو Daybreaker و کمپانی ناشر ایجاد شد، آگاه شدیم که تغییرات مختلفی در اعضای تیم پشتیبانی از نسخه‌ی پی سی بازی اعمال شده و در نتیجه، تغییرات بزرگی قرار است شامل این نسخه شود.

در بین این تغییرات، تغییر نام نسخه‌ی کامپیوتر بازی یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها است. این بازی که تا امروز نامش H1Z1 بود، از امروز به بعد با نام Z1 شناخته خواهد شد و آپدیتی که قرار است برایش عرضه شود، اولین قدم بسیار بزرگ برای حل کردن مشکل‌ها و اینجاد تغییرات در آن است. تیم سازنده‌ی بازی سعی دارد تا با اهمیت دادن به خواسته‌ی کاربران و بررسی‌شان، آن را به ریشه‌هایش برگرداند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از اولین اصلاح‌کننده‌ی بازی، Matchmaking بازی قرار است دست‌خوش تغییرات بزرگی شود. از این به بعد مچ میکینگ که در بخش تک‌نفره‌ی بازی (Solo) براساس Level اکانت کاربرها انجام خواهد شد، خیلی سریع‌تر از قبل صورت خواهد گرفت و گفتنی است که از این به بعد، آن هشت دقیقه انتظار در Lobby بازی، به ۱۳۵ ثانیه کاهش پیدا کرده و حتی حضور دو بازیکن هم برای شروع شدن یک دست کافی خواهد بود. همچنین با توجه به اطلاعات در دست از این اصلاح‌کننده، هر دست از بازی به شکل Ranked برگزار خواهد شد و حتی اگر تعداد بازیکنان در هر دست، کم باشد، باز هم می‌توانند رتبه‌ی خود را با به‌پایان رساندن هر دست، ارتقاء ببخشند.

سیستم انتخاب کننده‌ی نقاط Spawn که بیش از این، یک‌سری بازیکن از آن شکایت داشتند که در نقاط بلا استفاده‌ی نقشه Spawn می‌شده‌اند، از هر سه بخش Solo، Duos و Fives حذف شده است و البته اگر به این ویژگی بازی علاقه‌مند هستید، می‌توانید آن را در بازی فعال کنید. طبق گفته‌ی سازندگان بازی، آب و هوای بازی هم برای اینکه کاربران بتوانند تجربه‌ی بهتری از آن داشته باشند، بهبود خواهد یافت. وقت عادی هر روزی که بازی در آن جریان دارد، ساعت دو بعد از ظهر خواهد بود و نود درصد از نقشه، آب و هوای آفتابی خواهد داشت.

استودیو NantG Mobile تلاش خواهد کرد تا در قالب این آپدیت، تیراندازی یا به عبارتی، گان‌پلی بازی را بهبود ببخشد و گفتنی است که تفنگ‌هایی مثل AR-15، AK-47، Shotgun و Magnum دست‌خوش یک‌سری تغییر خواهند شد. در کنار این موارد، سرعت سقوط تیر (هنگام شلیک از فواصل دور)، لگد تفنگ‌ها و سرعت حرکت گلوگه‌ها هم دست‌خوش تغییر خواهند شد.

با وجود اینکه هنوز مشخص نیست تغییر نام بازی به Z1 و انتشار این آپدیت به نسب بزرگ می‌تواند به بازی کمک کند یا خیر اما، واکنش هواداران به آن مثبت بوده و باید صبر کرد و دید که چه پیش خواهد آمد.

بازی H1Z1 را می‌توانید روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 تجربه کنید. نسخه‌ی پی سی این بازی از این به بعد با نام Z1 شناخته خواهد شد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده